Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199234609856/
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:33860419
Vad är din discord tagg? BananPaj#0977
Vem var det som bannade dig? Att jag powergamade på en mild nivå
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog till en gubbe som kallade mig ngt fult. Sen försökte jag fly genom att hoppa av en balkong. Stupet var längre än jag trodde så jag ramlade kanske 2-2,5 meter ner. Istället för att då halta därifrån sprang jag allt vad jag kunde.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer tyvärr inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske rp a lite bättre genom att leva in i rollen som skadad person.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:33860419
Vad är din discord tagg? BananPaj#0977
Vem var det som bannade dig? Att jag powergamade på en mild nivå
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog till en gubbe som kallade mig ngt fult. Sen försökte jag fly genom att hoppa av en balkong. Stupet var längre än jag trodde så jag ramlade kanske 2-2,5 meter ner. Istället för att då halta därifrån sprang jag allt vad jag kunde.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer tyvärr inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske rp a lite bättre genom att leva in i rollen som skadad person.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja