Accepterad The only noel | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

The one

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186776568/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Noel#9898

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Klas Andersson och han är 21 år. Klas föddes i en stad som heter Växjö med sina där han växte upp med sina föräldrar och sina syskon. Klas var en glad person som gillade att vara ute och kolla på bilar och träna. När Klas skulle börja högstadiet så dog hela hans familj i en bil olycka. Han hade det väldigt svårt i 7an och 8an han började sälja droger bara för att han var så ledsen för sin familj. När han skulle börja i 9an så fick en bra familj igen som tog hand om honom. Han slutade med droger och gick ut 9an med bra betyg. Han började på ett bra gymnasium gick ut gymnasium och började på polis högskolan. När han var klar med den fick han ett erbjudande att flytta hit och ansöka om att bli polis. Det ända som saknas för Klas är att bli medborgare i staden så får han gå på en intervju hos polis. Om han hade blivit medborgare i staden hade han blivit jätte glad för då hade han kunnat jobba på sitt dröm jobb

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en mogen och erfaren rp spelare. Jag har rpat i cirka 2 år och utvecklat min rp jätte mycket, har spelat på många stora servarar som tex vågen och begrip. Jag spelade på unive innan men blev blacklistad på grund utav korruption inom yrket. Nu är jag tillbaka och har lärt mig en läxa. Jag har blivit så mycket bättre på rp och har verkligen hittat hur jag ska rp, så jag vill bygga upp nya roliga senarion med både nya och gammla vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en mogen rp som har tagit isperation av stora rpare och lärt mig hur man ska rp för att göra allt roligt, jag kommer göra stora och roliga scenarion som är roliga för både mig och andra. Jag kommer försöka så gott jag kan att utveckla rpn på unive även om bara jag inte kan göra så stor skillnad men hoppas på att kunna förändra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag skulle själv säga att det är när man ska spela/göra scenarion som är roliga för båda delarna, att man så gott det går rpar så det inte blir tråkigt får någon. Att man så gott det går gör saker som hade kunnat vara tråkigt till något roligt.

Hur hittade du Unive? Det var cirka 2 års sedan när cosmo spelade här och då hittade jag servern, unive var min första server att någon sin spela på.

Senast ändrad:
Tillbaka