Nekad The only noel | Chef-jobb ansökan [Bahamas] [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The one

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama mamas

Vad heter du IRL? Noel

Vad heter du på discord? Noel#9898

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? började på unive i början av 2021 och har spelat lite till och från och testat lite andra serverar.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Den största framtidsplanens jag har ett att Bahamas ska bli ett framgångs rikt företag. Ett stort företag i staden där många hänger och har fester. Jag vill göra Bahams till ett ställe där man kan gå till för att träffa nya kompisar, festa, eller ett ställe för tex dejt. Jag vill göra att det blir första stället man tänker på när man ska göra något med några polare. Jag vill även att stället ska kunna bli ett ställe för anordnade event eller annat som tex att man kan boka hela ställer för att tex ha en bröllopsfest. Ett ställe där folk kan bara hänge men även som jag sa ha event. Sen vill jag även bygga upp en trogen arbetsstyrka, där man har arbetare på varje plats som man känner att dom kan man lita på och att dom gör sitt jobb. Jag kommer även försöka göra något inblandat med att jag är kriminell. Tex att man har något gäng möte där eller att man gör något med tex vapen eller drog försäljning, för att gör en ännu mer utbredd ställe där folk gör roliga scenarion. Jag vill kunna hålla stället lagligt för polisen men ändå olagligt för kriminella om du förstår

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på en nattklubb innan som hete the palats tror jag där jag hade lite olika roller. Sen var jag även chef ett ställe som heter galaxy i en annan stad där jag lyckades ganska bra att styra upp ställer och det blev ett ställe att hänga på.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne cirka 4-6 timmar pär dag, kommer lägga mycket tid på klubben

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? själv klart, hade bara varit en rolig grej att vara chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka