Nekad The Milkman | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The Milkman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198269123425/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Ohlen

Vad är ditt discord namn? The Milkman#5667

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Peter Janskog är en 38 år gammal man som flytta in i staden för att få en ny start efter hans fru lämna honom. Han är en ofta glad person men han kan ändra sitt humör väldigt snabbt, och om han vill få något gjort så håller han på med saken tills han har fått det gjort. Några av hans intressen är bilar, gymmet och Jakt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på Unive en stund och gjort allt som personer som inte är medlemmar kan göra och sedan har jag fastnat där. Så jag skulle vilja ta det nästa steget och bli medlem. Jag skulle också vilja se hur långt Unive kan nå och vilja se Unives community växa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en av de ända svenska rp servern med seriös rp och med många aktiva spelare på

Hur hittade du Unive? Många av mina kompisar spelade på servern så jag ville testa det för mig själv och jag tycke det var roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna bli en polis eller en kriminell för att ge ett intressantare rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt med mina kompisar men ändå ett seriöst rp och få att det blir intressantare på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte men jag testar olika servrar med mina kompisar ibland.

Det jag menar med det är att jag vill veta mer för att det var ganska spännande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka