Nekad the man. | Ban överklagan [leon00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

the man.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178802123/

Ditt Hex-ID: 110000148a163cb

Vad är din discord tagg? benne#5812

Vem var det som bannade dig? amo nåt hette han.

Hur lång tid var din ban? 14 dagar och 24 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag har blivit bannad av amo för mass rdm och krim utan krim.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte vrf men asså det var en person som kom han ville slå mig han slog mig sen en anna slog han många gånger så slog jag han en gång och han dog så jag loota han han hade ett vapen sen kom nån annan och ville slå mig eller loota mig så börja han hota mig sen döda jag han men jag fattar han dom banan mig krim utan krim trodde att det skulle räknas som försvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte vrf men asså det var en person som kom han ville slå mig han slog mig sen en anna slog han många gånger så slog jag han en gång och han dog så jag loota han han hade ett vapen sen kom nån annan och ville slå mig eller loota mig så börja han hota mig sen döda jag han men jag fattar han dom banan mig krim utan krim trodde att det skulle räknas som försvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men jag tycker att jag ska få en till chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var denna sen minns jag inget annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag skulle inte ta det där vapnet och döda honom jag trodde det skulle räknas som försvar sen den där rdmen när jag slog han han slog mig jag slog han visste inte att han var så låg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yep.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka