Nekad The Grogs | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grogs

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
110
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365763833/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmar Askhem

Vad är ditt discord namn? TheGrogs#1101

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Hassan Abbdih är 45 år gammal och älskar naturen. Han kan lätt bli irriterad om någon gör fel, men då brukar han ta en skogspromenad för att lugna ner sig. Hassan är intresserad av bilar och har länge drömt om at få äga en c63 AMG, men pengarna har tyvärr aldrig räckt till. Hassans föräldrar kom till Multistaden någon gång sent på 60-talet efter att ha flytt från Moçambique under det Moçambikiska självständighetskriget.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att jobba på Securitas och se till så att alla sköter sig och om jag ser en bil som är trasig och står mitt i vägen så kommer jag knuffa undan den för att jag stör mig väldigt mycket på alla trasiga bilar som folk bara dumpar i mitten av högtrafikerade vägar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det hade varit väldigt kul att få jobba med andra spelare istället för att bara leverera paket åt Postnord.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar har pratat om det under en längre period.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul samtidigt som jag blir bättre på att prata med folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka