Nekad The Grogs | Biträdande chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grogs

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
110
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja bli biträdande chef över Mekonomen.

Vad heter du IRL? Vilmar

Hur gammal är du? 14 år (06a).

Hur många timmar har du på Fivem? +250 trimmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen längst utav alla anställda och nu när Steffe är borta är det OTROLIGT få som jobbar aktivt och väldigt många som kommer och ber om att få bli anställda, men eftersom att vi inte har en chef eller biträdande chef så kan vi varken sparka dem som inte jobbar eller anställa nya vilket har lett till en ganska ostabil ekonomi för oss. Och det är därför jag skulle vilja bli biträdande chef, för att helt enkelt "rädda" företaget från en oundviklig konkurs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen ända sen jag fick min whitelist (06/02-21) och har rollen erfaren, så jag skulle vilja säga att jag har störst erfarenhet av rollen utav alla på servern.

Berskiv din karaktär? Hassan Abbdih flyttade till Unive för någon månad sedan och han är född 1975-08/19. Hassan är väldigt liberal och tycker att alla borde ha samma rättigheter och skyldigheter samtidigt som dom får vara sig själva. Hassan är född och uppvuxen i Kumla där han bodde med sin mamma och pappa i en sunkig lägenhet vid Klockarbacken. Som liten älskade han bilar och har länge drömt om en BMW M4 men pengarna har aldrig räckt till. När han blev äldre så märkte han hur dåligt han hade det och bestämde sig för att arbeta hårt för att få ett bättre liv för sig själv samt andra som andra som har det sämre än honom.
Efter att ha jobbat på den lilla pizzerian Delon, som hans familj ägde, och samlat ihop tillräckligt med pengar för att påbörja ett nytt bättre liv så valde han att flytta till Unive, efter att han hade hört från en polare att det var en stad full av lediga jobba samt coola bilar. Nu drömmer Hassan om att köpa en villa i bergen och hjälpa folk som är i samma position som han var i.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer spela lite på morgonen innan jag börjar skolan (9:30) och i stort sett hela eftermiddag på vardagar minus måndag och torsdag då jag har träning (18:00-19:30) då, men kan spela lite efter den. Sen så måste man ju få ta lite ledigt osv på helger men jag kommer vara väldigt aktiv då också. Typ 07:30-08:50 och 16:00-21:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja helt klart! Unive är den bästa servern jag har spelat på och jag har inga planer på att sluta spela på Unive även om jag inte får jobbet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag tycker inte att någon server har lika många och sjysta spelare plus att alla mina vänner bara spelar på Unive, så jag kommer inte spela på någon annan server.

Har du läst våra Regler? Ja, flera gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka