Nekad The Grogs | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grogs

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
110
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365763833/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: VilmarBoi

Vad är din discord tagg? TheGrogs#1101

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig olämpligt under ett bankrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå och hämta en bil när jag blev kidnappad av ett gäng maskerade män som förde mig till banken. När vi var i banken så försökte jag fly men blev skjuten och tagen tillbaks till banken, efter att ha märkt att jag inte kunde göra något så tänkte jag att det var ett bra tillfälle att testa de olika animationerna (något som jag inte viste var otillåtet) men blev rätt så snabbt bannad. Jag ber om ursäkt för det jag har gjort, eran server är den bästa jag har spelat på och nu när jag har läst igenom reglerna igen så lovar jag att jag inte ska göra något liknande igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel, jag använde en olämplig animation under ett bankrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De bannade fel person en gång men det var ju inte så att jag hade gjort något fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använt animationen arresterad som alla andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag aldrig mer ska larva mig under scenarion och jag är hemskt ledsen jag hade inte läst igenom regler ordentligt och jag ska aldrig mer göra om det.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top