Nekad The Grogs | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grogs

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmar Askhem

Ange ditt födelsedatum 19 Augusti 2006

Vad heter du på discord? TheGrogs#1101

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Runt 08:00-09:00 och 16:00-21:00 på vardagar. Det varierar på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen slutet av Januari typ. Har inte koll.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Styra upp scenarion genom att t.ex kicka folk som lallar. Sen skulle jag också kicka folk som pratar OOC och be dem att läsa reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag känner att det finns många som förstör scenarion genom att vara OOC eller bara lalla vilket jag (och många andra) tycker är tråkigt. Sen skulle jag vilja fixa småsaker som att t.ex DVa bilar som står på motorvägen osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Mest kicka folk som inte följer regler och informera dem om att de måste göra det innan de spelar igen och sen som sagt DVa bilar som står på vägar med mycket trafik eller som är i vägen för garaget etc

Varför ska just du bli servervakt? Därför att jag är aktiv och har bra koll på regler och kommandon, så jag känner att jag skulle kunna hjälpa till med att höja den redan höga RP-nivån på servern.

Varför vill du bli servervakt? Typ samma som vad jag skulle göra om jag blev servervakt, men jag skulle vilja bli det så jag skulle kunna hjälpa till med att höja RP-nivån server utan att alltid kontakta staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, jag har vänner som är servervakter och de har lärt mig flera kommandon samt att man alltid ska ha klipp på vad den man bannar har gjort för fel osv.
- /svban (id) (anledning) - Bannar person i 30 min och man måste ha klipp på det personen har gjort
- /kick (id) (anledning) - Sparkar spelare från servern
- /revive (id) - revivar spelaren med det skrivna idt
- /dv - Tar bort bil
- /sv - Skriver i sv-chatten

Är du whitelistad på serven? Ja. Jag har varit WL sen den åttonde Februari och jag har aldrig tappat den.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad när jag nyss hade börjat spela för att jag drog en runk under ett bankrån. Network19 bannade mig i 10 dagar och jag har lärt mig av mina misstag. Detta var innan jag hade whitelist.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Unive är den bästa server och jag vill inte spela på någon annan.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka