Nekad The Golden Swat | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The Golden Swat

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198058226968/

Vad är ditt namn i verkligheten? Richie

Vad är ditt discord namn? The Golden Swat2#2730

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Danne Lind (kommer inte ihåg efternamnet tror att det var lind). Jag är 22 år gammal och har ganska stora drömmar att bli polis eller Securitas. Jag har oftast vilja jobba som någon som bekämpar brott eller hjälper folk som inte kan hjälpa sig själva. Jag har haft en ganska bra barndom jag är ganska smidig och kommer inte att besvikna någon som jag kan lära känna eller någon som jag kommer möta kanske en gång. Jag blev intresserad av polisen när jag var ungefär 10 och då ville jag gärna jobba som polis när jag blev stor. Men om det inte funkar att jobba som polis skulle jag gärna vilja jobba för Securitas. Men för att kunna bli polis eller Securitas behöver jag bli medborgare!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja kunna ha mer tillåtelse till roleplay, jobb och så klart kommer jag vara seriös med mina Roleplay's.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara väldigt seriös, jag kommer då också vilja bidra i scenarion och roliga scenarion som kan hända i jobben: polis, ambulans eller Securitas etc. Skulle jag möta en FRP:are/lallare kommer jag såklart att rapportera den personen till er satt ni kan ta hand om lallaren/FRP:aren

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna/lyckas som exempel om polisen jagar en person som har en väldigt snabb bil som polisernas bilar inte kommer i kap då blir det nog inte så roligt för polisen men man vinner/lyckas inte alltid. Eller kan man säga att vara en bra vinnare och bra förlorare

Hur hittade du Unive? Mina vänner sa att jag borde gå med Unive så jag gjorde det (ungefär 1-2 år sedan)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top