The Golden Swat
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? 76561198058226968
Vad är ditt namn i verkligheten? Richie
Vad är ditt discord namn? The Golden Swat™#6801
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år gammal och heter Danne Lind och tycker om säkerhet och vara med vänner. hans intressen är att jobba för Securitas eller Vianor. han är föd i Uppsala och flyttade till Unive för att leva där, han tyckte om att leka med bilar när han var liten. han var ganska blyg innan han blev 22 år se n blev han lite modigare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är för att jag vill gärna få tillgång till att rollspela fullt på servern. Och kanske påverka serverns utveckling.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att spela på en Svensk server på FiveM och att det finns många fina/snygga bilar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner visade mig server och jag tyckte att den var väldigt rolig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har 5 mål att nå 1 är att se en Dodge Hellcat. 2 är att minst ha 1 000 000 Kr nån gång (900 000 Kr går också bra). 3 att få ett bra jobb. 4 att se en civil polis på utryckning. 5 att få åka en med taxi.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Äga minst 3-5 bilar och se min dröm bil.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte jätte ofta men jag spelar ofta med mina vänner. (när jag får ett jobb så blir jag mer aktiv)
Vad är ditt namn i verkligheten? Richie
Vad är ditt discord namn? The Golden Swat™#6801
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år gammal och heter Danne Lind och tycker om säkerhet och vara med vänner. hans intressen är att jobba för Securitas eller Vianor. han är föd i Uppsala och flyttade till Unive för att leva där, han tyckte om att leka med bilar när han var liten. han var ganska blyg innan han blev 22 år se n blev han lite modigare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är för att jag vill gärna få tillgång till att rollspela fullt på servern. Och kanske påverka serverns utveckling.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att spela på en Svensk server på FiveM och att det finns många fina/snygga bilar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner visade mig server och jag tyckte att den var väldigt rolig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har 5 mål att nå 1 är att se en Dodge Hellcat. 2 är att minst ha 1 000 000 Kr nån gång (900 000 Kr går också bra). 3 att få ett bra jobb. 4 att se en civil polis på utryckning. 5 att få åka en med taxi.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Äga minst 3-5 bilar och se min dröm bil.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte jätte ofta men jag spelar ofta med mina vänner. (när jag får ett jobb så blir jag mer aktiv)