The Golden Swat
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? 76561198058226968
Vad är ditt namn i verkligheten? Richie
Vad är ditt discord namn? The Golden Swat™#6801
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Danne Lind och är 22 år gammal. När han var liten så tyckte han om att leka med bilar, han var blyg när han inte bodde i Unive men sen när han flyttade till Unive så blev han modigare. Han tycker om bilar, kostymer och hålla sig laglig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem för att jag vill kunna få mertillgång till rollspel och kanske kunna påverka serverns utveckling.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att spela på en Svensk server på FiveM och att det finns många fina/snygga bilar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner visade mig Unive och jag tyckte det var kul satt jag gick med i servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna äga en fin/dröm bil, ha ett bra jobb och skaffa några vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få en bättre rollspel nivå och hjälpa folk som behöver hjälp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte jätte aktiv just nu men när jag får ett jobb så blir jag mer aktiv.
Vad är ditt namn i verkligheten? Richie
Vad är ditt discord namn? The Golden Swat™#6801
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Danne Lind och är 22 år gammal. När han var liten så tyckte han om att leka med bilar, han var blyg när han inte bodde i Unive men sen när han flyttade till Unive så blev han modigare. Han tycker om bilar, kostymer och hålla sig laglig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem för att jag vill kunna få mertillgång till rollspel och kanske kunna påverka serverns utveckling.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att spela på en Svensk server på FiveM och att det finns många fina/snygga bilar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner visade mig Unive och jag tyckte det var kul satt jag gick med i servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna äga en fin/dröm bil, ha ett bra jobb och skaffa några vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få en bättre rollspel nivå och hjälpa folk som behöver hjälp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte jätte aktiv just nu men när jag får ett jobb så blir jag mer aktiv.