Nekad THE GOLDEN POOP | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

THE GOLDEN POOP

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? xxxxxlkalsonger

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Björk och är född i luleå han kom till unive staden för ett år sedan han har ingen familj för att typ alla har gått bort.
Nu är han 24 och gillar tenis fotboll och poliser så han syftar på att gå med i polismyndigheten så fort som möjligt.
Johan har haft en svår uppväxt så därför kan han ha det lite svårt socialt hans mamma gick bort när han var 4 och sen dess har han mått dåligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan förbättra rp på mitt sätt ha roliga och både tråkiga rps för att roleplay handlar int bara om att det ska vara leksak hela tiden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ksk inte ska försöka vinna hela tiden tänk såhär typ du rånar en bank med dina kompisar och sen så klarar ni er varje gång ni gör något men om man skulle ge motståndar laget"polisen" en skans att vinna så skulle det bli rolig rp för både.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm = random killing att man skadar eller dödar någon utan anledning vdm att man kör på någon new life rule att man inte ska komma ihåg vad som har hänt efter det döda cop baiting att man försöker få polisen efter sig genm att drifta framför dom eller skada någon framför dom eller något som är olagligt framför dom med medvetande om det!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på visa servrar förut exempel- unity-skogen-bryggeriet sådana så ja jag har efarenhet ut av roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae tror int det lycka till!

Nekad, utveckla mer om din karaktärsbeskrivning. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka