Inaktuell The Don | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The Don

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Enkido

Ditt discordnamn: the.don

Ditt Hex-ID. steam:110000143b903ae

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2006

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vara en utmärkt kandidat för att bli en staff-medlem i er FiveM-server av flera skäl. För det första har jag erfarenhet av att spela FiveM och är även en servervakt just nu. Som en erfaren spelare har jag god förståelse för de problem som kan uppstå på en FiveM-server och hur man löser dem på ett effektivt sätt.

Utöver min erfarenhet har jag också många värdefulla kompetenser som skulle göra mig till en bra staff-medlem. Jag är en utmärkt kommunikatör, både skriftligt och muntligt, och jag har ett positivt sätt att hantera stressiga situationer. Jag trivs i teammiljöer och är van vid att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma mål.

Jag är också mycket tillgänglig och kan delta i staff-möten eller hantera serverfrågor när det behövs. Jag är redo och villig att arbeta flexibla tider och kommer alltid att vara tillgänglig för att hjälpa till att lösa eventuella problem som kan uppstå på servern.

Jag har en passion för FiveM och har alltid velat vara en del av ett team som arbetar för att skapa en bättre spelupplevelse för alla på servern. Jag tror att min erfarenhet, mina kompetenser och min tillgänglighet gör mig till en utmärkt kandidat för staff-teamet.
Jag förstår också alla regler för servern och är kapabel att ta bra beslut när det kommer till att hantera problem. Som en staff-medlem kommer jag att vara ansvarig för att upprätthålla serverns regler och se till att alla spelare respekterar dem. Jag är redo att ta på mig denna uppgift och är övertygad om att jag skulle göra ett bra jobb.

Sammanfattningsvis tror jag att jag skulle vara en värdefull tillgång till er FiveM-server som en staff-medlem. Jag är passionerad om spelet, har relevant erfarenhet, starka kommunikationsfärdigheter och är mycket tillgänglig. Jag ser fram emot möjligheten att arbeta med er och bidra till en bättre spelupplevelse för alla spelare på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns brist på social RP, många som väljer att dra upp deras vapen och skjuta direkt istället för att prata och komma fram till något, sedan så finns det många som inte kan bete som lallar mycket. Som till exempel sitter och slår folk för ingen anledning.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Finns många sätt, man kan till exempel titta på shooting logs. På det sättet så kan man se när någon har skjutit och få deras ID sedan spectatea deras scenario. Eller så kan man också bara slumpmässigt öppna spec menyn och välja vem man vill kolla på. När jag var staff så brukade jag kolla mest vid sjukan, piren och torget, där hittar man många som begår regelbrott. Sedan så kan man diskutera med andra från staff teamet och kolla vad de också säger.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Var alltid respektfull mot alla spelare, oavsett deras bakgrund eller tidigare erfarenheter. Använd en vänlig och artig ton i all kommunikation, oavsett om det är i spelchatten eller på forumet. Var rättvis och objektiv när du hanterar situationer och konflikter. Låt inte personliga känslor påverka dina beslut. Följ serverns regler strikt och se till att alla behandlas lika inför dem. Var transparent och öppen i din kommunikation med spelarna. Förklara beslut och åtgärder tydligt så att alla förstår varför vissa åtgärder vidtas. Ha en professionell attityd både i spelet och utanför. Undvik att använda ett olämpligt språk eller beteende, och undvik konflikter med spelare eller andra personalmedlemmar. Ta till dig feedback och lärdomar från tidigare situationer för att förbättra ditt agerande som personalmedlem.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv i minst 3 timmar om inte jag är upptagen med något annat utanför fivem.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 13e january.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka