Accepterad The dogo | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The dogo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 22 April 2005

Vad heter du på discord? Joel_#1506

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 518 timmar.

Hur aktiv kommer du att vara? väldigt aktiv!

Vad heter du? Kahin Mechmet

Hur gammal är du? 36

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja simmar hur bra som hälst

Varför vill du bli polis? jag är väldigt social, gillar att jobba med kollegor, (är inte en ensam varg) Jag vill värkligen lära mig mer om polis yrket och som jag nämde förut vill jag beskydda människor så att de kan känna sig trygga. Jag kan ta åt mig kritik och göra de till något positivt som jag kan träna på och bli bättre på de. kan hantera fordon då jag har kört mycket (mest bil), Är också väldigt stresstålig och hanterar de bra! Är väldigt tagga på att bli polis och försöka göra skillnad i staden. Så hoppas jag att vi ses på intervjun!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man kan ta tag i situvationer och prata med folk och sammarbeta med kolegor men också civila folk som är inblandade i situvationen så att allt ska bli rättvist och så bra som möjligt. Kunna hantera stressiga situvationer men också kunna avakta vid tillfällen som de behövs! och att man jobbar här för att göra staden till en bättre plats där alla är överäns och mår bra!

Vad vet du om yrket i helhet? att man är anställd för att göra staden till en bättre plats och att man skall göra så mycket nytta för staden man kan, man skall alltid finnas där för folk, de skall bara vara att kontakta/ringa och så skall vi göra de bästa vi kan. se till så att medborgarna följer reglerna och så att alla känner sig trygga

Har du några tidigare erfarenheter? JA! har vart polis förr, då var jag de att bra tag och jag var INSPECTÖR med bra färdigheter och kunnskaper, sen slutade jag dock vilket jag ångrara men nu är jag här i gän och är redo att komma ännu längre och göra ännu bättre ifrån mig!

Hur är du som person? stresstålig, bra på att samarbeta väldigt social bra på att köra bil (har bara B kör kort) gillar att vara till nytta och tästa nya grejer! väldigt glad och trevlig av mig:)

Är det något vi bör veta om dig? att jag jobbat som polis länge innan, men de e typ bara de:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka