Accepterad The dogo | Ansökan till Servervakt (Emilia)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The dogo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel nilsson

Ange ditt födelsedatum 22 April 2005

Vad heter du på discord? Joel_1506

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dar i veckan minst 3-4 timmar helger kan variera, men oftast lång gibb på helger!

Hur länge har du spelat på Unive? 400+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? inget speciellt, fortsätta rpa och ser jag något som händer som inte ska hända tar jag åtgärder till det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för jag har spelat ett bra tag på servern o jag ser saker hända som igentligen inte ska hända som förstör väldigt mycket i RP värden som gör att vissa scenarion känns meningslösa och man tappar smått intresse ibland när sådana saker händer. uppriktig mot reglerna och jag tar saker seriöst. och jag vill öka rp nivån så att servern så att de blir lite lite roligare RP än vad de redan är!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? genom att göra de som reglerna säger att man ska göra och att jag ser till att andra också gör de så att de blir roligare RP här på unive, så att inte t.ex powergaming eller fail rp uppstår! Jag fortsätter RPa som vanligt men att ser jag grejer som inte ska hända i RP värden så skall jag ta åtgärde till de, de blir alltså som en slags plikt!

Varför ska just du bli servervakt? som sagt, god erfarenhet spelat länge, jag har varit och jobbat på många olika arbetsplatser som t.ex Polis och vet hur RP:n funkar och även hur den inte ska funka med failrp osv. Väldigt aktiv och har ett stort intresse av RP och jag vill försöka göra den ännu bättre än vad den redan är!

Varför vill du bli servervakt? för att höja rp nivån och göra så att alla spelare ska bemötas med bra rp och att även dom som blir bemött med bra RP ska också ge bra rp tillbaka. Då kommer de bli seriösare rp och roligare scenarion o då blir de mycket roligare att spela och man får motivation till att rpa bra själv!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? bra! har kollat på Philips stream och ser hur han arbete och tar stor lärdom till de under mina förhoppningsvis kommande SV dagar.

Är du whitelistad på serven? JA!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har haft 1 bann innan och jag har tagit stor lärdom av det! Jag råkade powergama av misstag när jag kollade på Yt samtidigt som jag körde o sen dess har jag aldrig YT uppe när jag RP:ar!

Spelar du på någon annan server för tillfället? NOPE!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka