Dubbelpost thc | Medlem ansökning [TOBBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thc

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amil

Vad är ditt discord namn? THC441

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adel Hosof 1998-01-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adel Hosof växte upp i en fattig miljö, han har alltid varit dålig i skolan, han har blivit avstängd från skolan, när han började gymnasiet började han i IM och där träffade han nya kompisar som va lika stökiga som honom, han börja röka mycket på helger och göra lite små brott för att försöka få pengar för att hjälpa hans mamma, adels pappa var väldigt sjuk och va i sjukhus därför behövde han hjälpa sin mamma med allt, han ville göra henne stolt så han sa att han hade fixat ett jobb och varje gång han gick ut så sa han at han skulle jobba sent, han fick kontanter som han tvättade för att sen ge dem till hans mamma, han började beckna lite smått och efter en månad var han långt inne och gjorde rån på affärer, crossar oc hallt möjligt man kan tänka sig. polise ntog han för inte så längesedan han blev tagen med en 5a och en joint på sig, han åkte på innehav och egetbruk. detta gav han en grov böter och prick i registret vilket gör så han kan inte få jobb om han även ville ha de, han har käjmpat hela livet med att få pengar att hjälpa sin mamma. han har nu flyttat hemifrån in i trakten mer för att försöka få riktiga pengar,

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer vara aktiv mycket och är bra på rp har rpeat i flera år. Har social rp och rolig rp kommer göra mycket bra scenarion som kan pågå i flera dagar så de gör de lite mer roligt. min karaktär är rolig som får folk att skratta och min karaktär är unik. de är viktigt att karaktärer har olika personlighet eftersom de blir tråkigt om alla är likadana

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för att alla i scenariot ska ha roligt och inte bara för att vinna för de skapar dålig rp och de gör så att de inte blir kul för dem du spelar mot om man säger så, man ska inte tänka att vinna hela tiden utan att göra de till ett långsiktigt scenario där alla parterna och alla som är med ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har hänt att jag brutit mot reglerna och jag har lärt mig av de fick ban såklart och jag behövde göra ban överklagan och i vissa fall behävde jag vänta ut bannen vilket är förståerligt eftersom jag bröt mot reglerna men jag har alltid lärt mig av det jag har gjort och har aldrig blivit bannad för samma regel 2 gånger, alltid olika.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp, man ska värna om sitt liv, metagaming är att man tar information i tex discord eller utanför fivem och använder IC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka