Accepterad ThatsSimpel | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThatsSimpel

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001808467/

Ditt Hex-ID: 11000013e14ae53

Vad är din discord tagg? ThatsSimpel#4979

Vem var det som bannade dig? A255Z

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag blev banad står det You got banned from Unive Roleplay reason: Grov Hets i ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde var oacceptabel staffen som bana mig gjorde rätt och sitt jobb som staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och min vän var med i en mc club old riders allt gick bra vci gjorde bra rp och vi var gillade i cluben men sen så efter ett tag kom så kom det in en peron i cluben som jag både hatar ig och ooc för vi har bråkat i både ooc och ig och jag blev skit sur och tänkte inte mig rikdigt för då jag inte gilla han så valde jag och min vän att planera en backstab på cluben vilket kan vara väldigt dålig rp i visa fall och jag gjorde det dumma där då att ta minna occ känslor ig för jag har adhd så aa men iaf så skulle vi backstaba men ingen kom ut så vi gick in i cluben och snacka med dom för att försöka lura ut dom då så stod vi där och hetsa som fan mot dom och sa typ att dom vi har gäng krig står där ute men dom lita inte på os så vi börja säga e ni fega och grejer och då hetsa den andra grabben jag inte gillar tbx och då blev det bara väre och sen till slut så skött dom os mig och min vän och det var då jag tappa kontrolen som var skit dumt jag blev så sur så jag börja skriva till personen i dc att han var grejer och sånt jag sa saker som jag verkligen ångrar det var omoget av mig som fan och jag vet att det var jävligt dumt men då tänkte jag inte så långt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt för det var jag som var omgen och inte tänkte mig för jag brukar aldrig tappa kontrolen så mycket men den daggen var jag bara så trött på allt och jag var skit sur på denna personen som jag tyckte förstörde det roliga i cluben genom att håla på mot mig och grejer

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja tyvär har jag rätt så många bans på er server men det är för att jag har varit ny till rp och ibland varit latt att inte rp skador och sånt men jag tar alltid åt mig av minna bans jag försöker se till att det inte sker igen och jag ser till att ta reda på ur det blev som det blev så det ej sker igen som nu så om jag får en till sista chans så kommer jag att se till att inte ta rp in i occ och tvärt om jag ska också tänka på att berärska mig att inte bli så arg som jag blev då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde verkligen inte ha skrivit det jag skrev men det bara blev så för jag tänkte inte så långt jag borde bara aha accepterat för lusten och sätt att dom ändå fick sitt "Roliga" om dom tycker ett bra scenario är att bara skjuta dom obeväbnade spelarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på att ha roligt inte bli så jävla arg att jag ska tänka på att handlingar har konsekvänser som jag fick nu jag kommer aldrig gör om något sånt här!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Denna personen som har bannat dig är inte längre med i staff teamet så kommer ta och tagga en mod

Hur ska vi kunna lita på att du inte kommer att tappa kontrollen och göra om detta?

Senast ändrad:
För jag vet att det var fel och om jag skulle bli arg eller ha en dålig dag så skulle tänka det är inte så bra att jag spelar idag och som jag sagt det var jävligt omoget av mig jag vissa en jävligt dålig sida av mig som jag inte vill igen det var pinnsamt och dumt!

Jag kommer att ge dig en chans tillbaka på servern, sabba inte denna chansen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka