Nekad ThatsSimpel | Ban Överklagan [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThatsSimpel

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001808467/

Ditt Hex-ID: 11000013e14ae53

Vad är din discord tagg? ThatsSimpel#4979

Vem var det som bannade dig? 1Bailbog

Hur lång tid var din ban? 3dags

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2023-01-22_144250820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde väldigt fel som var ett stort misstag villket ja ångra mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag hade nyss komit ig jag hade buggat lite jag drog till min väns gäng hus och då började folk skjuta på dom jag skrek jag till minna vänner öppna men dom gjorde inte så jag gick och gömde mig i busken sen kom en grabb från ballas och hoppa up på taket han blev skjuten så jag gjorde det duma jävla skiten jag tänkte att jag skulle gå up och döda han så inte han skulle döda mig fattar nu att det var jävligt dumt då det är suntförnuft och fearrp då han har vapen men aa ville inte dö iaf

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt då jag skratta och jag vet inte varrför jag gjorde för modligen för jag är dum jag ångrar verkligen det och tänkte inte mig för jag vill verkligen komma tbx så jag kan rpa med mitt gäng och se till att jag inte gör något sånt skit igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad ett antal gånger men det har oftast vart för jag var ny till rp ellev vart lite latt när jag krockat min bil, så jag dragit spawnmenu men jag brukar försöka lärra mig av min bans jag försöker fatta varför jag blev banad och hur jag kan se till att det inte sker igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag borde vart lite smart och legat kvar i busken och tänkte inte så långt på att de kunde vara regel brott men jag har lärt mig nu av min ban och jag är redo att komma tbx och bidra med hög och stabill rp med mitt nya gäng vi ska köpa up idag

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo jag har lärt mig att tänka mig för och tänka outside the box jag vet nu att det är jävlig dumt att skrata åt en med vapen och att försöka slå ihjäl han men han la på marken btw andra gången jag försökte slå han var miss men aa det är andå jävlig dumt jag borde bara hållit up min händer men just då tänkte jag inte så långt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja du

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka