Nekad ThatsSimpel | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThatsSimpel

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? ThatsSimpel#4979

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan sen spelart jag unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? ja har spelat sen 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 43

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man RP som vanligt man ska inte tror man är staff eller något annat man ska inte gå runt och leta efter problem spelar utan när dom kommer så kan man banna dom eller kicka som servervakt tycker jag själv man ska kunna fatta vad det innebär och vilket ansvar man har och man ska ta vara på chansen man ska endast använda sina perms när det behövs och man ska vara en bra representant till servern som servervakt ska du också kunna fatta bra och snabba beslut när du ska kicka någon du ska också veta när du får och kan kicka någon som så sammanfattat som servervakt ska du (1 inte leta efter problem spelar och leka staff utan du ska låta dom komma till dig då kan man antingen kicka/bana eller varna dom i ooc chat att t.ex sluta lalla)(2 du ska veta vad det innebär att vara servervakt man ska ta vara på chansen man inte använda sin perms för egen vinning utan när det behövs)(3 man ska kunna ta snabba beslut och veta när man får och inte får kicka/bana)(och 4 kunna mycket om reglerna)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag har varit det förut men sen fick jag indraget för att jag fick en ban men nu har jag lärt mig att rpa mycket bättre och jag kan reglerna bra och därför vill jag få en till chans som sv då kan jag bidra till att göra servern till en bättre plats och jag vill få bort lallare från servern som bara vill förstöra jag tror jag skulle passa som sv nu för jag kan ta ansvaret jag vill bidra till ett bättre community genom att få bort lallare och folk som inte vet vad rp innebär

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är något som är ett väldigt allvarligt regelbrott här på servern det är något som är och ska vara helt oacceptabelt jag tycker att servervakter som har fått ett förtroende här på servern ett ansvar som dom sedan bara skiter i och går runt och sv abusar för att få egen vinning rent ut sagt är helt dumma i huvudet liksom jag tycker abuse är helt fel och fett respektlöst mot servern och dom som gett en det ansvaret den här chansen som sv. (Abuse som kan förekomma är id peek resar sig själv för egen vinning och annat vilket är helt fel vilket jag aldrig skulle göra som sv)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka