Nekad Thatlittleguy | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Arn

Vad är ditt discord namn? arngaming607

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i Göteborg och bodde där i 10 år innan familjen flyttade till Malmö så blev Pappan domd för brott mot tjänsteman men familjen flyttande ändå förutom pappan så när han kom ut ur fängelset så flyttade han ner till Malmö med sin familj men Pappan började hota Mamma och hota med att döda hemma och då åkte pappa in igen på ett år men när pappa kommer ut fängelset igen så är jag/ Arn Lundberg 16 år och Mamma förklarade att Pappa hade ADHD och Autism och det var en anledning till varför han hotar Mamma sådär och när Mamma träffar ny kille så hänger Mammas nya kille och jag/ Arn Lundberg med han mer och vi börjar spela golf och pingis tillsammans och åren går så mycket fortare efter det och nu tänker Arn Lundberg flytte till Staden Unive. Hans hobby är bilar och meka de. Han är ganska sårbar och malignastes de som hände med hans Pappa men han är mindre sårbar nu och inte mycket alls faktiskt. Nu när han vill flytta till Unive så är han 24 år och är född: 1999-05-05 och väldigt rolig person. Han är alltså född 05 Maj 1999. Hans drömbil är Lamborghini och Porsche 911.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra rpandet bättre och förhindra lallare och jag hatar lallare men jag vill få bort lall från servern och rapportera de som lallar och bryter mot reglerna men det kommer aldrig jag göra för jag hatar det så det kommer aldrig hända men jag hatar med när någon bryter mot lagen eller regler eller så och det kan göra mig arg om någon gör det så det händer aldrig sen så tycker jag att Unive är en stor server med drygt 1200 personer per dag och det är kul men vi måste hjälpa varandra i communiyt att inte lalla och att säga åt staffs när någon lallar men jag kommer vara god medlem på Unive.

JAG BRINNER FÖR UNIVE!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska försöka förlänga scenariot så mycket som möjligt och göra det roligt för båda partnerna under scenariot och att det ska bli kul för båda parter och kanske lite spännande för alla parter så det är min förklaring.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, Har läst varje och i Like it

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, Jag har spelat på Unive tidigare och även spelat på flera andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror ej det för stunden

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen 10/2. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka