Ej Antagen Thatlittleguy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Arn

Vad heter du på discord? arngaming607

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ett bra tag bra nu samt så har jag även kört 2023, 2020, 2022. Jag kommer fortsätta köra på Unive tills någonting sätter stopp för mig.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja, Jag har faktiskt sommarjobbat i en bilverkstad irl samt så kan man ju alltid utveckla kunskaperna i rollspel.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att utveckla och fixa detta. 1. Anställa massvis med folk och få upp jobbet. 2. Jag vill bygga upp aktiviteten och göra det mer aktivt. 3. Sätta fasta öppettider och liknande som jag och anställda kommer kunna vara lediga på. 4. Införskaffa en hemsida för folk med större frågor och liknande.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, Just nu är jag bortrest men jag har tiden och kommer vara väldigt aktiv, Räkna med 5-24 timmar om dygnet.

Har du läst våra Regler? Ja.

Skulle även vilja lägga till att jag nu är Domstolschef men att jag vill switcha till Autoexperten då jag anser att det händer mer där och att det systemet funkar mer just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka