Nekad Thatlittleguy | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänstschef

Vad heter du IRL? Arn Lundberg

Vad heter du på discord? arngaming607

Hur gammal är du? 14, Jag är 09a

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade på Unive när det hette Multistaden samt från 5 April 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla på det sättet att jag kommer skriva ut att vi tar intervjuer 10 gånger per dag samt innan tog jag runt 10 intervjuer per dag och vill utveckla det till mer nu. Jag kommer hålla event och giveaways samt ibland event som blåljusens dag typ där folk får åka brandbil och kommer kanske hålla import giveaway för de ibland samt bilgoveaway samt kommer hålla massa utbildningar och kommer vara jätte aktiv samt kommer hålla koll så ingen gör korruption för det är skit tråkigt och förstör samt kommer göra scenario av det samt säga till staffs att det har hänt och vad som har hänt. Jag kommer anställa folk som är duktiga och sparka folk som inte kan så mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min pappa är deltidsbrandman samt han har berättat mycket om hur man gör och vad man gör samt är både Vidare och Grundutbildad där ig och är dykareutbildad 1 & 2 samt är fordonsutbildad i alla fordon och har varit STF. Räddningschef samt är Erfaren Brandman just nu.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara ingame 4-12 timmar som Räddningschef på helger samt jag kommer vara 2-7 timmar inne på Räddningschef på alla helgdagar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Känns tråkigt om man spelar efter makt och pengar men vet att det behövs Räddningstjänstschef för att den andra avgick samt bara jag som Vill bli Chef över Räddningstjänsten.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej. Kommer inte hända häller för jag har stora planer på g på Unive.

Har du läst våra Regler? Ja, Jag har läst alla regler.

+rep Bra ansökan kunde ha utvecklat men tycker den sticker ut i mägden vilket man inte ser ofta. Fet +rep från mig.

+rep jätte snäll både ingame och i OOC samt i Discord, hittar alltid lösningar på allt och är super trevlig. ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka