Nekad Thatlittleguy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/arngaming607/

Ditt Hex-ID: hex-id:%20steam%3A11000015ac60bed

Vad är din discord tagg? arngaming607, Arn#2385

Vem var det som bannade dig? cindyfisk (är ej hemma så har ej banbevis just nu.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment IMG_2529.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag minns inte riktigt då det var några månader sen men jag vet att jag inte kommer göra om det igen eller liknande, Kommer aldrig hända.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte riktigt men någonting med torget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var säkert jag som gjorde fel och om jag blir unbannad kommer detta inte hända igen. 😭😭😭

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad av SV flertal gånger men den här pricken som visar hur man ligger till är på grön. Jag har inte varit bannad alls sen 4-5 månader bakåt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Men eftersom jag inte minns så vet jag ej vad men jag kommer sköta mig och liknande. Jag fick behålla min Medlem sa IndianTechSupport och han var redo för att ge mig en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer spela som alla andra normala spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar

Nekad, Vill se ett större engagemang på din överklagan, så denna kommer bli nekad och du får göra om en ny ansökan om 24h!

Tillbaka