Nekad Thatlittleguy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Länk till din steam profil: Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199483194349/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: steam:11000015ac60bed

Vad är din discord tagg? arngaming607

Vem var det som bannade dig? cindyfisk (begärd av Indian)

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-14 180705.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gav suppressor och skit till en annan spelare som inte var så bra och jag var trött och kunde ej tänka men jag ber om ursäkt, 120% mitt fel och jag ber om ursäkt och jag hatar att bli bannad men alla gör misstag och här hände mitt mistag på Unive Roleplay och det är inte så kul men som sagt ber jag om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på torget samt backade och sen crashade det och då blev jag bannad efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 120% mitt fel och jag ber om ursäkt och det var inte bra gjort men alla gör misstag som sagt och detta var mitt misstag här på Unive Roleplay

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Länge sen, Jag har grön ruta så jag minns ej längre mina banns, minst 3 månader sedan min senaste ban var då jag inte gör misstag så ofta men nu gjorde jag det och jag hatar det men aja, Hoppas på Unban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gett andra personer tillbehör till vapen eller vapen, Jag ber om ursäkt för det men som sagt "Alla gör misstag"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer alldrig göra om det och det kommer alldrig ske igen så snälla!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka