Nekad Thatlittleguy | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Arn Lundberg

Vad heter du på discord? Arn#6058

Ange ditt födelsedatum 5 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en sportig kille som tränar en timme varje dag och älskar det annars är jag typ i skolan till 15:00 och sen på all annan tid spelar jag typ unive. jag hänger med kompisar ibland lite då och då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 4 April 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger, ban i en timme sen en dag som blev överklagad i hela min historia/historik

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har en uppgift att hålla servern trygg och bra och få bort alla lallare samt de är som vakter till en server som ska hålla ordning och kolla på Unive och ha det bra med en server utan så mycket regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa till och göra så gott jag kan samt kunna kicka/banna lallare och andra som gör regelbrott på Unive, Det drömmer jag om just nu, Längtar på svar så man bara kan börja att vara servervakt. kortfattat: jag vill hjälpa till. Störe ansvar och vara förebild för servern och folket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan va att man tex använder sina perms för att typ vinna senarion. Abuse är när man använder perms i onödan när det inte behövs.

Nekad, ¨ge exempel på vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.¨

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka