Inaktuell Thatlittleguy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thatlittleguy

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Arn Lundberg

Vad heter du på discord? arngaming607

Ange ditt födelsedatum 5 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag känner att jag har tid och lust att arbeta med Icke MD lemmar som vill bli Medlemmar och jag vill gärna ha mer betydelse för både icke medlemmar och medlemmar så jag vill bli Medlemskaps Ansvarig, Jag tänker life alltid det med Icke Medlemmar som vill bli Medlemmar är att de kanske gör en jätte fin ansökan och skriver att de har läst reglerna men sen har de ej det och de kanske tar en mindre bra intervju för det, I den situationen hade jag sagt "Läs reglerna innan du försöker dig på Medlemskap"

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag kommer vara super aktiv och göra MA jobbet väldigt mycket samt kommer lägga ner väldigt mycket tid på att vara MA och jag lovar att jag kommer sköta mig till 120%

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Om man skriver/pratar med någon ska man vara välkomnande och trevlig samt snäll, Jag anser att jag är det då jag jobbar på en båt och får runt 15 stycken beröm per resa om att jag är snäll och välkomnande mot folk jag inte träffat innan och folk jag träffat innan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag håller nu på att göra roliga scenarion samt roliga events som Medlem på Unive och jag vet att jag kan göra ännu mer och jag håller på att träna på att fixa mer content om man säger det på det sättet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de inte ska bryta mot regelbrott och kunna de flestaa reglerna och även att de kan hålla en bra RP nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har ett ansvar att vara aktiv och läsa Medlemskaps Ansökningar och kolla de samt ta intervju ofta sen måste man ju såklart vara snäll och trevlig mot alla man träffar och pratar/skriver med.

Hur ser din aktivitetet ut? Har träningar 2-3 dagar i veckan samt går till gymmet 1 dag i veckan men jag är väldigt aktiv och sen på gymmet brukar jag kolla Medlemskaps Ansökningar via mobilen då jag tycker det är väldigt roligt att se vad folk har skrivit och vad man själv tycker om deras ansökan. Lovdagar brukar jag dra ut och cykla 1 halv mil eller upp till 2 mil per dag och det tar typ 2 timmar om jag tar min normala sträcka och efter det spela som jag gör på alla andra vardagar. Jag kommer ungefär hålla på att kolla Medlemskaps Ansökningar 3-7 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Negativt, Jag uttryckte mig med allt jag vill i denna ansökan men inget övrigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka