Nekad That_Pingu | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobby001534

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405021479/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a826f27

Vad är din discord tagg? bobby001534

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Acban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag antar att det är nån bugg eller nått

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tror jag sov eller så jobbade jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den var felaktig för jag vet inte äns hur man laddar ner en realistic sfx så jag hade absolut inte junnat ladda ner något mod

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här fler gånger innan men de var väldigt längesen dock om det står att jag har blivit bannad de tre senaste månaderna är de för både jag och min lillebror spelar på unive o när han blir bannad så blir jag också bannad men jag har lärt men reglerna från punkt till pricka pga alla mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat göra något eftesom det var en ac ban och jag jobbade eller sov när detta hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vem som helst kan bli ac bannad utan anledning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Du har ju använt fusk?

Du har ju använt fusk?
nej det har jag inte, jag visste inte äns att man skulle rensa papperskorgen förrän i förrgår när min bror sa det till mig.
du kan få kolla igenom hela min dator så kommer du se att jag inte har och aldrig haft några fusk på fivem. Jag kan inte äns laddat ner ett realistic sfx utan att nån går igenom steg för steg.

nej det har jag inte, jag visste inte äns att man skulle rensa papperskorgen förrän i förrgår när min bror sa det till mig.
du kan få kolla igenom hela min dator så kommer du se att jag inte har och aldrig haft några fusk på fivem. Jag kan inte äns laddat ner ett realistic sfx utan att nån går igenom steg för steg.
Vi kan inte PC Checka dig i efterhand. Utan vi har logs från Anticheatet och uppenbarligen står det väl att du fuskat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka