Accepterad That_Pingu | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobby001534

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405021479/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a826f27

Vad är din discord tagg? bobby001534

Vem var det som bannade dig? Izzteyy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-27 160338.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag FearRPade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade av ett gäng som vi har krig med men vi kom undan sedan möter vi på en kille från detta gänget så vi hoppar ut o riktar vapen på honom men han kör iväg så vi kör efter honom sedan när vi kommer förbi en kurva så står det massa personer från det gänget vi har krig med och deras allianser och skjuter oss och vår bil och då dör alla i bilen förutom jag så jag jag håller inne X så det ser ut som att jag är död men då är det en som går och öppnar alla dörrar medans de andra förbereder sig för att dra och då ser han att jag fortfarande lever o då säger han att jag ska gå ut ur bilen så då hoppar jag ut och slår han med pistolen sedan skjuter jag mot de andra som står där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom dem var jätte många och han som öppnade alla dörrar riktade på mig men när jag gick ut så riktade han inte längre om jag inte minns helt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var 2021 så jag minns inte varför men jag har spelat FiveM sedan 2019 så jag kan alla regler men denna gången fick jag så pass mycket adrenalin och tänkte inte på vad jag gjorde men jag har lärt mig min läxa och kommer aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha låtit dem kidnappa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig göra om det och att det inte gör något om man blir av med ett vapen eller blir kidnappad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka