Antagen That_Pingu | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobby001534

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Ditt discordnamn: bobby001534

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? För jag har erfarenhet inom att vara staff då jag har vart helper här på unive innan och sr.mod på en annan server för länge sedan jag har även vart staff på flera andra servrar, jag har även tröttnat på att rpa då jag har gjort det i typ 2000 timmar sammanlagt nu så därför kommer jag ha väldigt mycket tid till staff arbete.
Jag kommer kunna bidra till att alla får en så bra rp upplevelse som möjligt och eftersom jag har så mycket erfarenhet av rp så kan jag ta snabba och bra beslut, jag är även en väldigt lugn person så jag hetsar inte upp mig om det skulle vara så att nån klagade på mig eller om det skulle bli hets i support, dock kan jag vara ganska bestämd så jag skulle kunna stänga ner ett tjafs ganska så snabbt, jag låter inte heller någon förutom mina högre uppsatta påverka mina beslut.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kriminell rollspelet är alldeles för rörig just nu och inte tillräckligt många som tar tag i problem spelarna.
Därför siktar jag på att bli krim ansvarig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska ha mer koll på ställen som är kända för att ha många skottlossningar och/eller kriminella som åker runt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har respekt mot ALLA men man ska även vara bestämd när det behövs.
Det är väldigt viktigt att agera professionellt för mig eftersom om man inte är professionell så kommer folk inte ta en seriöst och kommer inte lyssna på en.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det ända jag gör när jag inte sitter vid datorn är att vara i skolan och som jag skrev tidigare så är jag trött på att rpa så därför kommer jag nästan bara göra staff arbete efter skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? on och off sedan servern hette Multistaden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har vart helper här på unive men även på massa andra servrar, jag har även varit sr.mod på en server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd på att jobba inom allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka