Accepterad Thanos | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thanos

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013458849/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Nicolaides

Vad är ditt discord namn? ItsMeThanos#6969

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Pjär Persson föddes i maldiverna hos en rik familj. Dom hade en egen åker och ett stort hus. Pjär var det tredje barnet och fick inte så mycket respect av sina bröder på grund av hans utseende. När Pjär var 18 så skulle han göra en ansikts opperation som skulle göra så att han såg bättre ut men den gick fel och han blev lite fulare. Han fick massor av bald spotts på sitt huvud och hans näsa blev mycket fulare. När hans farsa som heter Gustav fick reda på det skickade han ut Pjär ur huset. Han fick bo på gatan ända tills hans vänner sa att han kunde färga sitt skägg grått för att dom skulle kunna köpa en flyg biljet till sverige, Pjär gjorde det och nu var han i sverige. Han bodde runt hos några personer ända tills han blev 30. Nu vill han ta tag i sitt liv och göra något med det. Han älskar att köra bil så hans mål just nu är att bli taxi förare med hans kompis Göran.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har 1,275 tusen timmar på FiveM och har spelat det i mer än ett år nu. Jag har gått från server till server och blivit medlem i gangs men det kändes inte helt rätt. Jag vill prova på en svensk server och jag hittade den här. Jag har spelat på den lite och lärt känna några vänner, under tiden jag har spelat på den här servern har jag verkligen haft roligt och nu vill jag bli medlem. Jag kan nästan alla regler utan till och jag vet hur man ska bete sig i roleplay servers.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag såg på youtube och ville prova en svensk server för första gången. När jag browsade på serverlisten såg jag unive och jag joinade. Jag har haft vädligt bra roleplay och har aldrig blivit sur.

Hur hittade du Unive? Jag lämnade min förra server för att prova spela på en svensk server. När jag hade kollat på youtube lite så blev jag mer intresserad av svenska FiveM servrar. Min kompis spelade på unive och det var den mest populäraste.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli en taxichaufför. Om inte det vill jag jobba för autoexperten. Jag vill också träffa många nya vänner som jag kan rollspela med. Jag vill hålla mig så laglig som möjligt och visa andra att det är roligt med passive roleplay

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill gärna bli en förebild för folk som kanske inte är så bra på roleplay och jag vill lära nya personer hur man allt funkar på servern och hur man ska bete sig och inte bete sig. Det skulle vara roligt att vara support då jag har varit vädligt glad med den hjälp jag har fått, det skulle vara roligt att hjälpa andra med problem så att dom blir glada och kan fortsätta rollspela.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka