Accepterad Thanos | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thanos

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013458849/

Ditt Hex-ID: 11000013ec673a1

Vad är din discord tagg? ItsMeThanos#5723

Vem var det som bannade dig? Kevve

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: copbait ~kevve. Återstår: 1 dagar 18 timmar 25 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag gjorde en U turn exact framför dom och sen försökte dra. Jag fattar varför dom bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit ut min A-Traktor ur garaget på Ikea. Jag skulle prov köra den då jag hade pimpat den och trimmat den kvällen innan. Så jag brännde ner för motorvägen och vände vi den av ställena man kan byta håll. Jag kom sladandes och mitt i vänden så såg jag att det satt en polis bil i busken. Jag tänkte att jag ändå skulle bli av med körkortet så jag valde att köra iväg. Jag körde i en epa 150 kmh ner för motorvägen och sladdade. Men när jag kör iväg blir jag bannad för cop bait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel. Jag borde ha kollat innan jag gjord ursvängen. Jag fattar hur det kunde se ut men såklart gjorde jag inte det men mening. I verkligheten om nån med epa sladdar framför polisen och kör i 150 tror jag inte den personen kommer stanna. Det är vad jag vet och hör hört men jag kan såklart ha fel. Men jag fattar endå varför han bannade mig och hur det kunde se ut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare bann var väldigt fel aktig. Det var en ordnings vakt som gick fram till mig och min kompis och sa att vi inte fick prata om våra egna kön. (vi stog vid våra bilar ensamma och prata). Han gjorde mig irreterad så jag gjorde honom irreterad genom att gå efter honom och säga att det är okej att snacka om sitt egna kön och att min penis är stor. Då blev jag bannad för suntförnuft. Han gjorde mig irreterad så jag gjorde honom, tycker det är fullt rellevant. Jag har lärt mig att inte göra folk irreterade för då kan man bli bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat och pratat med polisen och kanske varit snäll så att jag inte hade blivit av med körkortet. Jag borde inte heller kört epan på motorvägen där det kan befinna sig många poliser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att inte köra ifrpn polisen när det kan se ut som att jag cop baitat. Jag har också lärt mig att man inte ska köra A-traktor på motorvägen då det också kan ses som cop baiting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår fullt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka