Inaktuell ThaLegend27 | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du detta förslag?

• Totalt antal väljare
    13
  • Omröstningen stängd .

El Schizo

Icke Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
75
Berätta om ditt förslag Med tanke på hur man kan bli straffed för upp till 700mins i fängelset så jag kunna tänka mig att ett nytt system borde införas där man kan arbeta och göra saker för att minska tiden man är där. Minskningen måste ej vara extrem men bara så att det går forttare än vanligt.

Hur ska förslaget implementeras? Genom att göra ett jobb inom finkan där man kan t.ex göra så att man paketerar saker för en npc och får tid avdragen för varje paket låt oss säga 2mins och paketen ska då självklart ta sin respektive långa tid för att tillverka så att straffen ej går försnabbt eller så kan man t.ex göra så att man lagar mat och får tid avdragen etc.

På vilket sätt är det en förbättring? Anledningen till varför det är en förbättring är just för att rpn blir bättre och roligare och det kan orsaka mer spännande scenarios etc. Sedan är det ju också så att dom som har långa straff tider brukar oftast bara afk en natt och bli av med dom och det är självklart failrp och ur tråkigt då det ej finns någon rp bakom. Det ända folk rpar på i finkan nu är ju literally bara dumma bråk eller att bara prata med en person. Det jag syftar på är att fängelset är ur tråkigt just nu och straff tiderna är grova.

Länkar och annat material som visar förslaget: vet ej

Tillbaka