Nekad ThaiTaxi | Ban Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048405329/

Ditt Hex-ID: 110000140dbb151

Vad är din discord tagg? ThaiTaxi#8435

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska vara helt ärlig, Jag fuskade loss för att jag hade börjat tröttna på fivem och de jag gjorde var: Laga bil via meny, Ge mig själv Hp och Armor och boosta bilar mm. Jag förstår exakt varför jag blev bannad och det är inget jag nekar. Jag ber så myckert om ursäkt och hoppas på en ny chans för att kunna rpa och spela med alla roliga kompisar som jag hade på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min polare i en bil vilket sedan så fick jag en tagg av Philip320 i krim dcn där jag sedan blev bannad ifrån alla DCs och sedan klackesko bannad ig. Jag förstår helt bannen och tar på mig all skydlighet till att jag fuskade men skulle vilja be om en ny chans då jag nu saknar alla jag RPat med och skulle jätte gärna vilja ha en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktig ban utan det var helt rätt att banna mig då jag spelade fult och jag förstår varför jag är bannad men hoppas att jag får en ny chans då jag vill visa att folk kan förändras och att jag fubbade bara för att jag tröttnat på fivem men känner nu att jag vill komma tillbaka till unive och jag hade en hel del saker så jag vill gärna bara kunna spela igen. Sedan skulle jag vilja säga att min lillebror är också bannad och han har tjatat på mig att göra en överklagan sedan jag blev bannad och nu hoppas jag på en ny chans att kunna komma tillbaka och visa att jag har förbättrat både min RP och att jag ALDRIG ska fuska igen. Jag vill också be om ursäkt för att jag fuskade och för att jag spelade på ett fult sätt och hoppas att detta kan ge mig en ny chans. Jag hoppas verkligen om en ny chans och att jag kan visa att alla som fuskat inte gör det hela tiden och att jag lovar på allt att jag inte kommer fuska igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har jag lärt mig allt av och även denna att inte fuska igen och hoppas på att ni ger mig en ny chans. Jag ber så hemskt mycket och ursäkt för mitt dåliga beteende och ber er om en ny chans på servern då jag vill spela med alla polare som jag hade innan på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka bara att jag tar en paus nu ifrån Fivem utan att Fuska för att bli bannad utan jag hade bara kunnat skita i att fuska och sedan bara sagt att jag var inaktiv. Hoppas på en ny chans så att jag kan visa att jag är förtjänt en ny chans. Jag vill också säga att jag inte har fuskat på fivem sedan dess och inte spelat så mycket men nu då jag vill spela så vill jag spela på den servern som tog mig in till fivem i början. Jag ångrar alla fel jag gjorde och kommer aldrig göra detta igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade kunnat tänka bara att jag tar en paus nu ifrån Fivem utan att Fuska för att bli bannad utan jag hade bara kunnat skita i att fuska och sedan bara sagt att jag var inaktiv. Hoppas på en ny chans så att jag kan visa att jag är förtjänt en ny chans. Jag vill också säga att jag inte har fuskat på fivem sedan dess och inte spelat så mycket men nu då jag vill spela så vill jag spela på den servern som tog mig in till fivem i början. Jag ångrar alla fel jag gjorde och kommer aldrig göra detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka