Nekad ThaiTaxi | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048405329/

Ditt Hex-ID: 110000140dbb151

Vad är din discord tagg? ThaiTaxi#8435

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag fuskade på servern i typ 2 dagar för att jag hade börjat tröttna på fivem och skulle sluta spela men jag hade ju egenteligen bara kunnat sluta spela men jag tog det dumma beslutet att fuska vilket jag nu inser var ett väldigt dumt beslut då jag egenteligen bara hade kunnat sluta spela och det var inte meningen att fuska och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det hände och det kommer aldrig att ske igen utan jag bara var utråkad och fick för mig att göra det vilket var ett av de dummaste jag kunde göra och igen ber så hemskt mycket om ursäkt. jag kunde bara varit inaktiv men nu efter att jag varit bannad i 3 månader så vill jag verkligen komma tillbaka till servern och spela igen då jag saknar att spela men alla jag spelade med då och JAG BER med allt att ni unbannar mig då jag verkligen vill spela asså jag ångrar detta med hela mitt liv och önskar att jag kunde spola tillbaka i tiden och inte göra det jag gjorde men nu går ju inte det så igen jag ber er att ni unbannar och ger mig en andra chans för jag vill visa att jag inte är en fuskare utan jag hade bara tråkigt och vill bli unbannad för att visa att jag inte är en sån som fuskar utan jag är liksom 17 år och har aldrig fuskat och skulle aldrig göra det utan denna gång var bara en sak som jag gjorde för att jag hade tråkigt och detta kommer aldrig ske igen jag vill bara RPa och visa dig att jag inte är en fuskare och att jag bara gjorde en dum sak för 3 månader sedan vilket jag nu ångrar med hela mitt liv. Jag vill be så mycket om ursäkt frö det jag gjorde alltså jag har liksom spelat på servern vä'ldigt mycket och har donerat för mycket typ gorilla och mer och jag hade aldrig haft tanken att fuska utan det hände bara när jag hade tråkigt och det ångrar jag med hela mitt hjärta och kommer aldrig att ens tänka tanken att fuska igen. Asså jag har spelat på servern sedan början av 2023 och sedan dess har jag aldrig liksom tänkt tanken att fuska men sen då efter nyår så hade jag tråkigt och tänkte att "lite fusk kan ja ju inte bli bannad för" då jag visste att många fuskade/hade fuskat och inte blivit bannade men nu ser jag att mpnga blir bannade för fusk och jag blev ju också det för 3 månader sedan och då sket jag ju i det men nu efter 3 månader så vill jag verkligen komma tillbaka och Rpa igen med alla kompisar jag hade för att det var jätte kul att RPa med dem och jag har kollat på flera streams där jag ser hur kul det är på servern igen och jag vill bara komma tillbaka och RPa och visa att jag inte är en fuskare utan ja hade tråkigt 1 gång och är inte en sån fuskare bara för att jag gjorde de 1 gång så fuskar man ju inte hela tiden utan det hände 1 gång vilket jag nu ångrar med hela mitt liv och jag vill bara be om en ny chans för att visa att jag inte fuskar utan att jag kan RPa utan fusk och att de aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade haft en tråkig dag och fick för mig att jag skulle fuska på servern och tänkte att det skulle bara vara en engångsak och inte hända igen men då under tiden jag är ingame med fusket så åker jag runt med en annan kompis och får en tagg i krim DCn och då tror jag att jag bara ska få indragen krim då jag ej satt VC och tänkte inte mer på saken men sen så åker jag också ur den vanliga DCn och då så tänkte jag "fan nu blir jag ju bannad" men då brydde jag mig inte så mycket utan stängde av fivem men nu efter 3 månader och jag ångrar allt jag gjorde och önksar mig en ny chans för att jag vill visa att jag är ingen som fuskar utan att det bara hände 1 gång och att detta aldrig kommer ske igen utan detta hände bara 1 gång och detta kommer aldrig ske igen jag ber med hela mitt hjärta om en ny chans utan jag vill bara RPa igen med alla kompisar jag hade och vill visa dig att jag ör inte en fuskare utan bara 1 person som hade tråkigt för 3 månader sedan men nu ångrar detta med hela sitt liv. det var inte meningen att fuska och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det hände och det kommer aldrig att ske igen utan jag bara var utråkad och fick för mig att göra det vilket var ett av de dummaste jag kunde göra och igen ber så hemskt mycket om ursäkt. När jag fick den bannnen för 3 månader sedan så brydde jag inte mig så mycket men nu efter 3 månader så har jag verkligen lärt mig av bannen och jag ser att detta är inget ni bara skojar bort utan nu har jag märkt det efter att jag har skrivit en del banöverklagningar och efter varje gång 1 blir nekad så bli ja lite ledsen eftersomn att jag tänker att min chans blir mindre och mindre att bli unbannad men nu har jag sett att mpnga jag kännde som blev bannad då har blivit unbannade och fått en ny chans och då vill ja också komma tillbaka och rpa med dem då de var dem jag hade kul med och jag saknar dem tiderna då jag prövat andra servrar men dem har varit skitråkiga då jag inte har haft nångra vänner att Rpa med på dem servranra utan alla dem jag känner Rpar på unive och Flertalet folk som ja kännt som spelade med mig innan som sedan vart bannade då jag rpade har börjat Rpa igen och nu då jag är bannad kan ja inte Rpa med dem utan nu sitter jag sj'lv uitan kompisar och spelar andra servrar som rä skit tr¨kiga och inget är liga kul som unive är för att det är där alla kompisar som jag spelat fivem med spelar och nu så vill jag bara komma tillbaka och Rpa med dem igen men det blir ju svårt då jag nu är bannad och det är därför att jag skriver dessa baöverklagningar om ett hopp om en ny chans att spela på servern då jag saknar alla rploga tider jag haft med alla kompisar som jag haft på fivem och nu spelar alla dem unive och nu kan inte jag spela med dem för dem rpar bara på unive och jag vill nu också Rpa med dem och visa dig 320 att jag inte är en fuskare utan jag hade bara tråkigt för länge sedan och nu ångrar jag det med hela mitt liv och kommer aldrrig göra om det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar på mig all skydlighet till min ban eftersomm att de jag gjorde var fel och jag kan inte neka att jag fuskade men det var inte länge utan det var bara någon dag och efter det så vart jag ju bannad då jag hade skaffat fusket och fuskat lite men sen blev jag bannad och denna ban trodde jag inte skulle vara så grov men när jag såg att den var i 1 år så blev jag faktiskt lite ledsen och tänkte att vafan nu kommer jag ju inte kunna spela på länge men då tänkte jag aja men nu efter 3 månader så ångrar jag att jag gjorde det för att göra detta var verkligen ett misstag av mig och jag är liksom 17 år och ingen 12 åring som fuskar på allt han spelar på utan jag hade bara tråkigt och trodde att detta skulle bara hända 1 gång sen skulle jag fortsätta spela vidare utan fusk men nu blev det ju inte så utan nu sitter jag här och skriver ban överklagninar i hopp om att ni ska se att jag verkligen ångrar detta med hela mitt liv, det var inte meningen att fuska och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det hände och det kommer aldrig att ske igen utan jag bara var utråkad och fick för mig att göra det vilket var ett av de dummaste jag kunde göra och igen ber så hemskt mycket om ursäkt. jag önskar att jag kunde spola tillbaka i tiden och inte fuskat så jag kunde spela på servern men nu är de inte så utan jag gjorde ett jätte dumt val att fuska på din server och det är det värsta jag har gjort märker jag nu men mina andra bans har jag skrivit att detta aldrig kommer ske igen och det har det aldrig utan jag är en man av mitt ord och säger jag något så håller jag det tills döden och jag säger då att jag aldrig kommer fuska igen i hela mitt liv utan jag kommer att spela fair på servern och visa att jag är värd en ny chans för att jag inte är en sån fuskare som vissa folk är men jag har även sett t.ex Robban11 blev unbannad och han Moddade på servern och han fick en ny chans och han blev MOD vilket visar att alla kan förrändras och han känner jag faktiskt IRL och han sa till mig att göra detta för att han vill RPa med mig och jag vill visa att jag kan vara som han och visa att bara för att man fuskat 1 gång så gör man inte det hela tiden utan detta gjorde jag bara för att jag hade tråkigt och jag gjorde det inte för att sabba för servern eller något utan detta var det dummaste jag kunde göra och BER ER om en ny chans för att visa att jag faktiskt inte är en fuskare utan bara någon som hade tråkigt för länge sedan och nu ångrar det med allt för att denna ban har gjort att jag insåg att detta är inget man skojar bort utan att fuskar man på servern så förtjänar man en ban men jag fuskade bara då jag hade tråkigt men jag fattar ändå att du bannar mig men jag vill visa för dig att ja inte är en fuskare utan jag bara hade tråkigt och jag vill RPa igen men alla roliga kompisar jag hade på servern då jag spelade och vissa andra som har vart bannad för samma har blivit unbannade och jag vill vara som dem och visa dig att jag kan rpa och inte är en fuskare och jag ber så hemst mycket om ursäkt för att jag fuskade och detta kommer ALDRIG att hända igen och det säger jag med handen på hjärtat för jag kommer verkligen ALDRIG göra detta igen utan det hände bara 1 gång och det var jäte dumt av mig och jag vill bara bli unbannad så jag kan spela igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad är tidigare för saker som också är dumma saker som jag gjort men jag har blivit unbannad och jag har skrivit i dem banöverklagningarna att jag ångrar detta och att de aldrig kommer hända igen och där ljög jag inte utan jag gjorde aldrig om det och jag visade att jag var värd en ny chans och jag vill ha en ny chans igen på servern för att visa att jag är ingen som fuskar för montage eller annat utan jag fuskade bara 1 gång för att jag hade tråkigt och jag vill så gärna spela på servern asså SNÄLLa kan jag få bli unbannad för att visa att jag är värd denna chans ni ger mig att spela igen och jag ångrar detta med hela mitt liv och jag vill bara spela på servern igen för jag saknar alla roliga minnen jag haft på unive och denna ban har varit det värsta som hänt mig asså jag vill så gärna spela på eran server jag ber också till dig 320 att jag får en ny chans på servern för du har gett mig chanser innan och jag har visat att jag aldrig gör om dem sakerna och jag vill visa dig nu att detta inte kommer hända igen utan det skedde 1 gång vilket var jätte dumt och att jag hatar mig själv för det och jag vill bara bli unbannad för att visa att jag inte är en fuskare utan jag hade bara tråkigt och jag vill bara spela igen men alla jag RPade med då det var inte meningen att fuska och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det hände och det kommer aldrig att ske igen utan jag bara var utråkad och fick för mig att göra det vilket var ett av de dummaste jag kunde göra och igen ber så hemskt mycket om ursäkt. jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag fuskade och detta kommer ifrån botten av mitt hjärta och detta är varför jag tycker att jag flrtjänar en ny chans på servern och att jag aldrig kommer göra om detta igen ch jag vill bara visa med denna chans att jag inte fuskar utan att jag bara vill få en ny chans för att jag vill visa att jag inte är en fuskare utan detta skedde bara 1 gång och kommer aldrig ske igen och jag ångrar allt detta med hela mitt liv och detta är något jag aldrig kommer göra igen och jag är 17 år och jag är en man av mitt ord och för att visa det ber jag om en ny chans för jag har blivit bannad tidigare och då har jag visat att jag står för mitt ord och att jag aldrig kmommer fuska igen. jag vill också be som hemskt mycket om ursäkt för att jag fuskade i 1 dag på servern men det spelade ingen roll för nu har jag vart bannad i 3 månadert ock känner att jag lärt mig vad jag gjort fel och detta kommer inte ske igen men jag gjorde det inte för att jag ville utan jag hade bara tråkigt och det slutade ju i att jag blev bannad och jag är ingen fuskare utan detta skedde 1 gång och kommer aldrig ske igen. Denna ban har jag lärt mig allt av och jag förstår helt min ban och jag fattar varför du bannat mig men jag är ju inge som fuskar hela tiden utan det hände då jag hade tråkigt och kommer aldrig i hjela mitt liv ske igen utan det var ett misstag som jag begått och ångrar med hela mitt liv nu då jag märkt att detta är inget man skojar bort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat skita i att fuska och inte göra något under den tiden jag inte ville spela mera men nu har jag gjort detta valet och det var jätte dumt av mig och jag ångrar detta med allt och jag ber er om en ny chans att visa att jag inte är en fuskare utan jag hade bara tråkigt en dag och det slutade med denna ban och varje gång jag blir nekad så blir jag faktiskt lite ledsen för då vet jag att min chans verkar bli minde och mindre för varje överkalgan som blir nekad och jag ber nu med allt jag har att jag får en ny chans med att spela på servern då jag saknar att RPa med alla kompisar jag haft och speccielt Robban11 som nu säger till mig att jag är dum för att jag gick och blev unbannad men han tror på mig att skriver jag banöverklagningar så blir jag unbannad och jag ber er nu att jag får en chans på servern att visa att jag är värd denna chans ni förhoppninsgvis ger mig och då kan jag visa att jag ej är en fuskare utan jag hade bara tråkigt 1 dag och de slutade med att jag blev bannad och detta var ett av dom dummaste besluten jag kunde göra för nu sitter jag och skriver banöveklagningar i hopp om att bli unbannad och får en ny chans på servern så jag kan RPa och ha kul med alla kompisar jag haft och jag vill bara med allt jag har kunna spela på servern igen asså jag BER DIG att jag får en chans på servern det var inte meningen att fuska och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det hände och det kommer aldrig att ske igen utan jag bara var utråkad och fick för mig att göra det vilket var ett av de dummaste jag kunde göra och igen ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag vill bara spela på den igen för jag saknar alla roliga saker som jag gjorde på servern och jag vill bara RPa igen med alla kompisar jag haft och jag vill verkligen spela igen på servern då det är den bästa servern jag spelat på och jag hatar mig själv för att jag gjorde detta och jag vill bara gå tillbaka i tiden och inte fuska så att jag inte hade blivit bannad från första början men nu har jag satt mig själv i skiten och jag ångrar detta med allt och jag vill bara bli unbannad och spela och visa att jag är värd denna chans som ni förhoppningsvis ger mig för då hade jag blivit jätte glad och jag hade aldrig blivit bannad för något sånt igen och jag kommer aldrig göra om detta utan jag kommer vara den bösta RParen på unive och visa för DIG att jag kan RPa och visa att jag verkligen inte är en fuskare utan för 3 månader sen hae jag bara tråkigt och jag ångrar nu detta med hela mitt liv och jag vill bara bli unbannad för att visa att jag inte är en fuskare utan jag hade bara tråkigt och nu efter 3 månader så ångrar jag detta med allt och vill RPa igen med kompisar och spela på den bästa venska rp servern igen och varje gång så blir jag ledsen då dem blir nekade och nu ber jag om en ny chans för att jag vill verkligen visa för dig att jag inte är en fuskare utan bara hade tråkigt 1 gång pch detta kommer aldreg ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lär mig att har man tråkigt ska man inte göra dumma saker för då får man karma och då händer detta som t.ex att jag fick en 1 år lång ban och detta ångrar jag med allt och ber er om en ny chans för jag är liksom ingen fuskare utan den 6 januari hade jag bara jätte tråkigt och tänkte att vafan lite fusk kan inte få mig bannad men det gjorde det och jag hatar mig själv för att jag gjorde detta och varje gång en överklagan blir nekad så blir jag ledsen och jag skriver en ny i hopp om en ny chans och denna banöverklagan kommer ifrån botten av mitt hjärta för att jag vill visa att jag är värd en ny chans på servern för att visa att jag lärt mig ifrån denna ban och att jag aldrig I HELA MITT LIV kommer fuska igen och att jag vill visa att folk som bara har tråkigt 1 dag inte är sånna som fuskar hela tiden utan jag hade bara tråkigt och jag bara önskar att jag inte hade gjort så för nu sitter jag här efter 3 månader och skriver banöverklagningar i över 1 månad för att jag verkligen vill bli unbannad och visa att ja inte är en fuskare utan jag hade bara trpåkigt och nu BER JAG IFRÅN BOTTEN AV MITT HJÄRTA att du ger mig en ny chans på servern så attt jag kan visa för dig 320 att jag inte är en fuskare utan jag är en bra RPare som bara vill RPa på den svenska bästa RP servern och spela med alla kompisar jag haft och bara kunnna ha kul igen för att nu är jag ledsen och jag ber att du unbannar mig alltså jag hade kunnat göra vad som helst för att bli unbannad och jag vill bara visa dig min trogenhet till unive och visa att jag aldrig kommer fuska igen jag har ju liksom lagt mycket pengar på unive och när jag blev bannad så tänkte jag inte på det men nu så märker jag att denna ban är de värsta som hänt mig och att jag aldrig kommer göra detta igen utan jag vill bara visa dig att jag inte är en som som fuskar utan jag vill bara ha en ny chans igen för att visa att jag inte är en fuskare utan jag hade bara tråkigt ett par dagar och då fick jag för mig att jag skulle fuska i nån dag för det verkade kul men det var det ej då jag nu har vart bannad i 3 månaderr och detta ångrar jag med allt och jag vill bara få en ny chans på servern för att visa att jag är värd chansen och att jag inte fuskar utan jag ville bara göra något vilket var dumt men nu ser jag att detta är något av de dummaste jag gjort och detta kommer aldirg ske igen. jag vet att jag har haft flera bans som har vart perma men i dem har jag skrivit att jag int kommer göra om det jag gjort och jag har hållit mitt ord på dem bansen och jag kommer göra samma på denna om jag får en ny chans vilket jag ber dig om. det var inte meningen att fuska och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det hände och det kommer aldrig att ske igen utan jag bara var utråkad och fick för mig att göra det vilket var ett av de dummaste jag kunde göra och igen ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag jag ber er om en ny chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka