Accepterad ThaiLiam | Medlem ansökning [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiLiam

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? BigMac🍔3000#4522

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kalle kullipää, är 34 år gammal. Han är en väldigt snäll och ganska omtänksam person. Men om någon vill ha problem med han eller någon av hans vänner så kan han visa problem till dem. Hans intressen är att Meka med bilar/mc/skotrar och dessutom älskar han att festa och cruisa med sina vänner. Han gillar också att samla på bilar och motorcyklar och fräscha upp de om det behövs. Ursprungligen är han från Finland men han kom till Sverige när han var 22 eftersom han hade en jävlig stökig bakgrund i Finland. Han bodde i en stad som heter Tampere, hade flera dåliga och konstiga vänner där. När han var 16 år gammal blev han involverad i lite kriminalitet och började sälja lite droger och var en "springpojke".
När han blev 19 tyckte Kalle att han gjort för mycket dåliga grejer i livet och tänkte på att försöka vända om livet till den goda sidan, alltså att inte vara kriminell. Men det kunde bli lite svårt för honom eftersom vännerna kommer att känna sig svikna och att Kalle's namn finns några gånger i brottsregistret. Men nu i Sverige har han hållt sig ganska laglig och han tänker sig jobba som en mekaniker eller något åt det hållet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag vill göra är ju att göra roliga scenarion där vart alla kan ha roligt samt ha en bra RP nivå. jag har ganska mycket erfarenhet med rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motpatern ska också kunna vinna och att jag inte ska vinna hela tiden.

Hur hittade du Unive? En vän rekomenderade servern till mig för 2 år sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka