Accepterad Thaeien_24 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thaeien_24

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Thaien_24

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ruben Alm 35år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, spontan, Äventyrlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nyinflyttad från andra sidan havet, visionär som tar dagen som den kommer. Hoppas på att i framtiden få hitta ett ställe att stanna på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rätt ny inom RP så kan inte svara på vad jag kan bidra mer än att man får ett gott skratt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet ej men låter som att man ska spela med som i ett gisslandrama.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har ej spelat RP innan så nej har inte brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. COPBAIT: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kan bara spela 2 dagar i veckan men annars är man ny så man får ta ett steg i taget.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
På FiveM så heter jag Thaien_24. jag spelar inte GTA V via Steam.
FiveM är inte sammankopplat med Steam.
Och jag heter Thaien_24 på alla andra plattformar.

På FiveM så heter jag Thaien_24. jag spelar inte GTA V via Steam.
FiveM är inte sammankopplat med Steam.
Och jag heter Thaien_24 på alla andra plattformar.
FiveM är kopplat till Steam också så du måste byta ditt Steam namn också. Har du gjort det?

Hej!

fixat.

Hej
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24 timmar på dig att göra detta annars nekas din ansökan
(Besvara detta meddelande när det är återgärdat)

Hej
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24 timmar på dig att göra detta annars nekas din ansökan
(Besvara detta meddelande när det är återgärdat)
Ruben Alm är en praktiskt lagd visionär från skogarna i Kolmården. Han har arbetat som rörmokare sedan 18 års ålder och är djupt rotad i hantverket. Men bakom verktygsväskan finns en tänkare, en man med stora idéer om hur samhället borde byggas: smartare, enklare och mer hållbart. Nu har han flyttat in till stan, med en känsla av att tiden är mogen för förändring.

Ruben drömmer om att kombinera hantverk och samhällsvision.
att få starta en verkstad där hantverkare samarbetar och lär ut sina yrken.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den innan den automatiskt nekas.

Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka