Accepterad TH3LL | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TH3LL

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022497260/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f505dec

Vad är din discord tagg? th3llk0

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 204236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev i ooc chatt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi gjorde juvelrån, förhandlade med polisen om att inte det skulle vara några mc med i jakten, 4 mc snutar kom ändå och när vi blev tagna av dom så blev jag upprörd och skrev i ooc för dom hade mc snutar fast vi förhandla att dom inte skulle ha det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktigt. Tyckte däremot straffet var strängt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban var över 10 månader gammal tror jag så minns inte riktigt men tror det var att jag råka säga att bilen hade buggat ingame, det har jag lärt mig av och aldrig sagt igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Låta bli att skriva i ooc helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer inte skriva i ooc igen och kommer INTE upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka