Accepterad th1psycho | Medlem ansökning [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

th1psycho

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? th1psycho

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Leo Jokic föddes 2000-08-01 i Balkan. Från en ung ålder har farfarn redan berättat historier om sina tider som polis i forna Jugoslavien. Dessa historier fick Leo att vilja gå i farfarns fotspår. Leo blev äldre och märkte att han behövde förbereda sig för att nå målet av att bli en polis. Träningen var en viktig del mest för att nå målet men även för att det gör Leo hel. Leo har en passion för fitness och tränar, både för att hålla sig i form och för att förbereda sig för kraven polisen ställer. Han kände att det var viktigt att bidra till ett trygare samhälle och det gör han genom att sikta för att bli polis. Leo har lärt sig av sina föräldrar men även av sin farfar att vara en lugn och kontrollerad person speciellt när det gäller stressfulla situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en välerfaren FiveM spelare fast det gäller amerikanska servrar så att detta kommer vara nytt att få spela på en svensk server. Jag kommer med en tanke där jag inte alltid behöver vinna utan jag gör det val som gör att rollspelet i scenariot blir trevligare. Jag kommer även med erfarenhet från polisen, det kommer nog vara stora skillnaden i svenska och amerikanska polisen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att, som svarat i förra frågan, man inte spelar för att vinna utan man spelar för att scenariot ska bli bättre och ska vara bättre rent generellt för alla parter i scenen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna och en regel som jag kan nämna är RDM vilket betyder Random Death Match och är när en spelare begår strid mot en annan utan något RP bakom det. VDM är när du gör samma grej som RDM fast med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Svarat på förra frågor.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer nog mest spela som polis när jag får chansen att ansöka eftersom att det är mer engagerande som polis än att spela som civil.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka