Accepterad TFS_CS0NKA | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? ElliottV12#1700

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en snubbe som heter Tom andesson jag gillar att jobba och att köra coola bilar mitt intresse skulle nog jag säga är bilar men jag gillar polis och allt annat också sova det är alltid skönt det brukar jag göra:)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycket att jag ska bli whitlistad för att jag har varit det ett tag och sen blev jag bannad från discord och då försvann min whitlist så jag blev lite besviken. Jag kan ju mycket har spelat på denna servern tidigare och jobbat på många jobb och skulle väldigt vilja få tillbaka den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag Spelar bra jag kan en hel del om servern jag tycker om den jag vill söka till lite bättre jobb än att jobba som slaktare och som sgat kan jag mycket om den och skulle vilja få tillbaka det som sgat

Hur många timmar har du på FiveM? 311 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min bror sa att jag skulle börja spela på denna server och jag kände liksom asså jag tvekade lite sen testade jag en gång och jag tyckte den inte var så bra sen hade jag inget att göra och så testade jag en gång till och det var då allt hände jag fixade allt jag blev rätt stor på rätt många dagar och tjänade mycket pengar och köpte en hel del bilar och nu verkligen gillar jag den sen den andra gången jag testade

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja har fått ban här tidigare men då var jag whitlistad blev aldrig bannad när jag inte va det och har heller aldrig blivit bannad från någon annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ńej jag har väntat ett tag för att jag skulle få komma tillbaka för jag var bannad från discord och då kunde jag inte spela och nu är jag äntligen tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka