Nekad TFS_CS0NKA | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? tfscs0nka#1700

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Jag har två men kan berätta om den första han heter då Tom Andesson gillar att umgås med vänner och att bara ta det lugnt han är född 1997 gillar bilar och att köra bilar han är trevlig och snäll och hjälpsam. Den andra heter Jack Andesson. Så Klart så gillar han sin bror väldigt mycket för det har han han heter Jack. dem är bröder och han Jack är äldre han Är född 1952 och är intresserad av ett jobb som kan göra han riktigt glad då han har drömt om detta jobb sedan han var liten. Men han har bara inte ansökt. Men nu är nog tiden kommen han vill bli polis och att på hjälpa sina kollegor han ska hjälpa alla och sina kollegor. Han gillar sin bror väldigt mycket. Är intresserad av bilar men mer jobb polis jobbet då.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har haft det tidigare och nu vill ha det då för att ansöka till polis och rpa där ska bidra med bra rp och göra det riktigt roligt där. Jag vill verkligen bli det för att rpa som ett whitlistat jobb och kommer vara så kul. Det jag kommer bidra med är bra rp och roliga scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har varit ddet tidigare och vet hur det är samt att jag vill jobba på ett whitlistat jobb som Polisen hade varit riktigt kul och hoppas jag kan få den chansen jag kommer bidra med bra rp roliga scenarion vet hur det fungerar med whitlist har haft det tidigare. så jag hoppas att jag blir whitlist då jag vill göra detta och att få bli whitlist här igen hade varit grymt kul.

Hur hittade du Multistaden? min bror sa att jag skulle joina och så testade jag och den var den bästa och kommer köra på den så länge jag kan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med bra rp och roliga scenarion vissa min rp nivå och bli en förebild för andra att få vara på denna server är grymt kul och den är riktigt bra. Tycker verkligen om denna server och därför kommer jag inte lalla för varför ska jag det på en sådan server varför ens göra det kommer istället bidra med bra saker till denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka