Nekad TFS_CS0NKA | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? tfscs0nka#1700

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Tom Andesson är född 1997 gillar bilar och ta vara med vänner mitt största intresse är att köra bil med mina vänner det tycker jag om. Jag är trevlig snäll omtänksam hjälpsam. Rolig att vara med. Jag har även en bror som heter Jack Andesson han tycker om jobb han favorit jobb är Polis. Han bror Tom har haft erfarenheter på det jobbet. Hans största dröm är att få bli polis men han är rätt gammal han är runt 62 år gammal. Han är trevlig snäll roliga omtänksam vill hjälpa alla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitlist för att jag är en aktiv person som ägnar så mycket tid på detta spel och server jag sitter och spelar dag ut och dag in förutom när jag går på gym men annars är jag aktiv hela tiden. Jag vill och kan ägna så mycket mer på servern på whitlistade jobb som typ polis eller något annat. Jag har haft whitlist innan men blev av med den. Tråkigt. Men jag tycker jag ska ha whitlist för jag har haft det tidigare och kan väldigt mycket om whitlist vill kunna söka till ett whitlistat jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är en aktiv person som spelar dagligen dag ut och in Jag har haft det tidigare och jag är riktigt aktiv spelare jag vill också kunna ansöka till whitlistade jobben hade varit grymt kul har erfarenheter inom la jobb nästan. Jag har varit gäng och massa sånt innan. det var riktigt kul och sedan vill jag bidra med bra rp och roliga scenarion för alla :)

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom min bror som sa att jag skulle gå in på denna server jag och min kompis gjorde det min kompis blev bannad då vi tyckte att vi skulle köra på en annan. men en dag när jag var sjuk så gick jag in på servern och började lära mig väldigt mycket och läste mycket om servern fick hjälp och blev riktigt bra på den och nu är jag här i dag har jobbat på ett antal jobb och varit med i gäng så det är väldigt kul

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har flera mål att bli bra på rpa ännu mer att få så bra rp som möjligt jag kommer bidra med så roliga scenarion och rp mitt mål är att få ett så bra rykte som möjligt om min rp kanske bli deras förebild vem vet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte bra på multistaden :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka