Nekad TFS_CS0NKA | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? tfscs0nka#1700

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Är en kille född 1997 och trevlig och snäll gillar att hjälpa folk och har väldigt stora intressen som bilar och jobb tycker det är riktigt kul kom ihåg när jag kände min första lön från jobbar var riktigt kul och jag gillade det väldigt mycket. Jag gillar också att vara med mina vänner och åka runt i våra bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli ewhitlist för jag har varit det tidigare och blev av med den då jag blev bannad och nu söker jag nu men i alla fall så vill jag bli whitlist för att jobba på dem jobb som är whitlistade och kunna jobba på dem det blir roligare och högre rp vilket jag tycker är kul. Det är därför jag vill bli whitlist sen har jag och mina vänner plan på att starta upp vårat gäng igen som blev borttaget.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill då jobba på dem jobb som är whitlistade och kunna käna pengar och sedan har jag då plan på att starta gäng eftersom det blev borttaget därför har vi planer på att ta det igen så jag önska att jag fick tillbaka min whitlist hade varit riktigt snällt

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 669 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom min bror som sa att jag skulle gå in på denna server jag och min kompis gjorde det min kompis blev bannad då vi tyckte att vi skulle köra på en annan. men en dag bnär jag var sjuk så gick jag in på servern och började lära mig väldigt mycket och läste mycket om servern fick hjälp och blev riktigt bra på den och nu är jag här i dag har jobbat på ett antal jobb och varit med i gäng så det är väldigt kul och har lärt mig så mycket om denna server tycker denna server är bäst finns ingen roligare rp server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har verkligen lärt mig efter min ban och har taggigt med mig det hela tiden och jag ångrar ju det såklart och det har aldrig hänt igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej verkligen lovar på allt att jag aldrig gjort och kommer aldrig göra för spelar redan på den bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka