Accepterad TFS_CS0NKA | Whitelist ansökning [Hezus och Magick Apelzin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? tfscs0nka#1700

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en snubbe som heter Tom Andesson jag gillar bilar och vänner mitt största intresse är bilar det är väldigt kul. Jag är också intresserad av vapen det är rätt roligt jag är en snäll och trevlig människa också.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitlistad för jag har varit det tidigare och jag vet hur allt funkerar jag blev bannad då jag förlorade min whitlist vilket är tråkigt men jag tycker jag ska bli whitlist jag kan alla regler och jag gillar att vara på denna servern och jag vill rpa med mitt gäng som jag har. Väldigt roligt. Jag tycker jag ska bli whitlist för jag är en bra rolig person och gillar att spela väldigt aktiv på denna server vilket är väldigt kul. Hoppas och håller tummarna på att jag får tillbaka min whitlist hade varit grymt kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker jag ska bli whitlistad för jag har erfaren heter av det jag kan en massor om servern har varit staff här tidigare så jag kan en hel del om dennna servern vilket är väldigt roligt. Jag tycker jag ska bli whitlist för jag kan alla saker om denna server typ jag har varit staff här jag tyckte det var kul jag har jobbat på massor av olika jobb vilket är väldigt kul. Så jag tycker jag borde få bli whitlist hade varit grymt kul.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 536 Timmar på fivem

Hur hittade du Multistaden? Min bror sa att jag skulle testa jag gjorde det med min kompis vi spelade lite men sen blev han bannad så vi slutade. sen var det en gång jag var sjuk jag gick in på servern och började läsa om servern läsa alla regler folk hjälpte mig vilket var riktigt kul då jag började känna pengar och nu är jag har med massor av pengar och bilar och har varit staff här en gång vilket känns väldigt skönt och kul

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har verkligen lärt mig efter mina misstag och jag jobbar på att det inte ska hända eller det ska verkligen inte hända gör man fel då gör man liksom men jag har lärt mig till 100% kommer alltid att göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på den underbara multistaden finns ingen roligare och skönare server denna är riktigt kul och förtjänar så mycket mer :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka