Accepterad TFS_CS0NKA | Whitelist ansökning [Hezus Gonzales]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? tfscs0nka#1700

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en kille som heter Tom andesson. Jag gillar mycket olika bilar speciellt rs6 den är fin och låter gött. Jag gillar att hänga med mina vänner och jag gillar stil och rent det ska vara klint. Det finns inget mer om mig det är bara det. Eller jo om någon kaxar så är jag riktigt snäll måste jag till lägga :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitlistad för jag har varit det tidigare och just nu förlorade jag det för jag blev bannad från discord vilket inte va bra. Men jag kan alla regler och jag vet väldigt mycket om denna server. Jag tycker jag borde bli whitlistad för jag är en rolig snubbe trevlig. Jag tycker verkligen om multistaden och har spelat på den ett tag har även varit staff på denna server så kan en hel del om servern och jag har ju då förlorat min whitlist och då söker jag ny nu. Jag hade verkligen velat bli whitlistad för jag hade velat göra riktigt roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker jag ska bli whitlistad för jag har varit det tidigare även staff och jag blev som sagt bannad vilket inte var bra då jag förlorade min whitlist så jag söker just nu ny. jag tycker jag få det för jag kan en hel del varför jag blev av med det var för jag blev bannad från dc. Men jag kan välddigt mycket om servern och har hjälpt till mycket gör även nu vilket är roligt.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 531 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom min bror som sa att jag skulle gå in på denna server jag och min kompis gjorde det min kompis blev bannad då vi tyckte att vi skulle köra på en annan. men en dag bnär jag var sjuk så gick jag in på servern och började lära mig väldigt mycket och läste mycket om servern fick hjälp och blev riktigt bra på den och nu är jag här i dag har jobbat på ett antal jobb och varit med i gäng så det är väldigt kul

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag men jag har verkligen lärt mig efter mina bans och det kommer aldrig hända igen eller upprepas. Jag har lärt mig efter det jag gjort vilket är bra. Jag har aldrig gjort om något igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte jag var med i en annan dc server men jag blev bannad för att jag råkade skicka en invite till en dc server men jag har lämnat den förlänge sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka