Nekad TFS_CS0NKA | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till rikspolischef

Vad heter du IRL? jag heter Elliott

Hur gammal är du? Jag är 14år

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 233 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill styra upp polis kåren och jag tror jag är bra på det för att jag gillar polis yrket enormt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jg har jobbat som sjukvårdare, falk, brandman, gäng, autoexpert, polis

Berskiv din karaktär? Jag är en snubbe som heter tom andesson jag gillar att jobba och trevlig och en bra person gillar att jobba

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne från jag slutar skolan och det är klockan tre när jag slutar så går jag direkt i tjänst jag kanske tar lite korta bensträckare. helger är jag från att jag vaknar vid 10:30 så spelar jag hela tiden till 23:00 eller 24:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart detta är bästa servern och det finns ingen bättre att spela. denna är väldigt rolig. ifall jag inte skulle blir chef så slutar jag inte jag kommer jobba kvar som polis men jag hade velat bli polischef för att jag är duktig på att styra upp allt tycker jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar ej på någon annan denna är bäst finns ingen bättre och denna finns det så mycket saker att hitta på.

Har du läst våra Regler? ja det är klart att jag har gjort det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka