Accepterad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? ElliottV12#1700

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för OOC i twitter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag vet inte jag skulle bara fråga när det blev restart för att jag behövde fixa lite saker på autoexperten jag hade bytta löner och lite sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev i twitter när det skulle bli restart för jag hade ändrat lönerna och vi väntade på att det skulle bli det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte riktig jag viste inte att man inte fick göra så och jag ber så mycket om ursäkt för det jag ångra det väldigt mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla har varit rdm tror jag den första var när det var en kille som körde in i mig och jag gick ut och hade ont men han hade inte det och så började han kaxa och va uppkäftig så jag valde att slå ner han sen körde jag han en liten bit och skulle hoppa ut då blev jag bannad. andra gången var när jag jobbade på sjukhuset och så hoppade jag in i en tjänste bil för att åka och hämta arbetskläderna men då blev jag bannad. den sista var att min chef sa att jag skulle köra in i en bil för att han var kaxig och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att bara väntat men jag viste ju inte om att man intee fick skriva så och jag ber så mycket om ursäkt och jag har verkligen lärt mig efter mina misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart har jag det hjag ångra mig så mycket och jag orkar inte ens med mig själv men det blir svårt när man inte viste.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka