Nekad TFS_CS0NKA | Ban överklagan/Q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? tfscs0nka#1700

Vem var det som bannade dig? Vet ej riktigt men tror det var Philip

Hur lång tid var din ban? Vet ej för blev bannad på discorden och det står ej något

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ingame står det att jag är bannad på dc och på dc står det ej står bara att jag är bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade och sedan blev taggad om att jag ska sätta mig i support jag gör det och sedan så säger dem om att jag har gett ut ett nummer när jag ej har dens persons nummer vilket jag tycker är konstigt philip sa att jag skulle visa mina senaste dms jag skärmdelade och då så sitter min bror och håller på och skriker i support med dem som satt där då så från inegnstans så håller min bror på och jag säger va tyst det räcker låt dem prata sen fick jag ban fattar inte varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte men för mig är den felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej alla men jag ångrar det och det har aldrig upprepats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja men jag vet liksom ej vad jag gjorde fel så det är lite svårt men man kanske inte skulle säga till min bror

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej säga till min bror antar jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka