Nekad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt Hex-ID: 110000142c3cbbc

Vad är din discord tagg? tfscs0nka#1700

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad från discord.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade unives discord för att gå till infinitiv och för det så fick jag permanent ban visst jag ångrar det till hundra procent och det kommer aldrig hända igen ångrar detta så stort vill bara tillbaka till unive visste ej att man kunna bli perm banna för att man lämnar den discorden och sen går till en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var så att mina vänner gick till infinitiv då tänkte jag att jag gör det också osmart men jag gick dit så fort jag kom dit ångrade jag det redan och så var jag där i typ 2 dagar och jag ångrar det valet jag gjort så mycket visst inte att man kunde bli perm bannad för en sådan sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt jag lämnade discorden unive då sedan gick till infinitiv och blev perm bannad ingame och på discord. Sedan var det philip som gjorde det. Det är liksom hans server han bannar vem han vill men förstår inte riktigt att man kan bli perm bannad för en sådan sak jag ångrar att jag gjorde detta till och det hade varit grymt snällt ifall ni kunde låta mig få komma tillbaka då jag vill rpa tillbaka till rpn har rpat på multistaden/unive i flera månader och känns tråkigt ifall man inte får komma tillbaka för en sak jag inte visste om.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns tyvärr inte alla hade jag vetat alla så hade jag berättat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att inte gått till den hemska server stannat på min favorit server men det blev så när ens vänner gick dit att man hängde efter. Jag vill såklart komma tillbaka hoppas ni förstår. Kommer aldrig lämna denna server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska ta dumma beslut även om mina vänner gör de. Riktigt dumt gjort men andra sidan visste jag inte att man kunde bli perm bannad trodde att man kunde testa på gillade man inte det så kommer man tillbaka men så var ej fallet hoppas ni verkligen förstår hur mycket jag vill komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Du har redan gjort en överklagan idag. Du måste vänta 24h innan en ny får skickas in.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka