Accepterad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? tfscs0nka#1700

Vem var det som bannade dig? @oppa

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt vid motovägen och jag vet att man intye får göra det där men så jag ångrade det. Discorden blev jag bannad för jag sa käften till en staff som jag ångrade det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åkte runt i två rang rovers vi var tre stycken i en och två i den andra den jag satt i var det jag och en till bara vi står vid amfetaminet då det kommer en skottsäker mercedes då dem skriker ut ur bilen då vi rullade lite med bilen och då tänkte vi att vi kunde fortsätta när vi åker några meter ifrån dem så lägger jag ett varning skott för att vi var mer än dem och kunde ta dem vilket vi gjorde enkelt och sedan så när jag gjorde varning skott så började dem skjuta ut ur deras bil som är skottsäker. då va det någon som F6 abusa vilket inte var jag. Jag satte mig i support för att vi skulle det för då ville oppa höra våran historia då jag tycker han är väldigt partisk eller aa alla i mitt gäng tycker det sedan så säger han att vårat gäng ska stängas ner och det ska bara om man har fått 3 varningar men vi hade inte en ända sen att min boss fick ban vet jag inte varför för att det var ju Mercedesen som startade så då började vi ju försvara oss när dem skjuter mot oss. och när vi då får höra att vårat gäng ska stängas ner då blir vi ju såklart arga och då får jag att oppa beter sig otrevligt han säger salker som jag inte vill bli kallad och sen typ hånar än bara för gänget är borta. Då jag satte mig i support och frågade hur lång tid dem andra skulle få ban då han sa att dem skulle få 20 dagar då vinzzy skriver och håller på och sedan var zaki också väldigt partisk och det var han som är boss så då sa jag hållkäften till zaki och lämnade för jag var väldigt arg och förstrerad och det handlar om mycket pengar därför är jag bannad ingame och på dc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en ban som jag skulle ha för jag skulle inte gjort ett varning skott mot dem så det var bra att staff bannade mig men att min boss fick ban det fattar jag inte riktigt vi hade inte ens gäng varning och får hela gänget nere med eleunor blev ej stängt bara vårat. där blev jag arg och de t är de som kan göra mig arg och förstrerad. tyckte detta var väldigt tråkigt så jag önskade inte detta hände. för vi hade planerat i flera timmar ett väldigt roligt scenario men när detta hände så blev allt förstört.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg tyvärr men jag har verkligen lärt mig och det är mina bans som har gjort att jag kommit så långt som jag är idag för jag har lärt mig väldigt mycket av dressa bans och ångrar arr jag gjort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skjuta det varning skottet mot dem utan att bara fortsätta åka i med att våran bil åkte och när dem säger ut ur bilen så ser inte vi någon tappe emot oss. Men jag ångrade att jag skjut varning skott. jag ångrar mig så mycket och hatar detta innerst innerst så är jag ledsen för detta är den ända bra servern att köra på man har så tråkigt annars. Sedan ångrade jag att jag sa käften till zaki staffen så jag ångrade det så mycket förlåt zaki ber om ursäkt kommer aldrig hända igen. FÖRLÅT :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen jag ångrar att jag sa det till zaki till 100% och att jag kunde få snacka med han och säga förlåt och att jag var väldigt arg sen ska ju det inte häller gå ut över andra så det ångrade jag. Sedan att jag gjorde det med varningen. jag önskade att detta inte hände för vi förlorade en väldigt mycket saker och pengar hela gänget och att vara vänner och göra roliga scenarions saknar jag. så jag ber så hemskt mycket om ursäkt och zaki ser du detta så ber jag om ursäkt och ifall någon annan tog åt sig så förlåt och jag har verkligen lärt mig efter mina misstag och kommer aldrig hända. FÖRLÅT :(

Har du läst våra regler? Ja

Såhär, jag förstår att man kan bli lite frustrerad när gäng läggs ner, vi staffs gör inte detta för att vara elaka på något sätt. Vi gör det för att vi måste skapa en så hög rp nivå det bara gå. Man kan tycka att staff gör fel beslut, det är absolut inga konstigheter. Men det man absolut inte får göra är att börja vara otrevlig mot staffs. Det löser absolut ingenting, det är bättre att lugnt och fint försöka lösa situationen på bästa sätt. Att börja vara otrevlig och kalla folk för saker eller be någon hålla käften osv skapa bara problem istället för att lösa det första problemet. :)

det du säger är helt rätt och jag ångrade det där sdå satan mycket och jag vill tillbaka och ångrar och ångrar ber som heskt mycket om ursäkt och försår det du säger

Jag är en person som gärna ge folk nya chanser, jag kommer att ge dig en chans till, men tänk på det jag skrev ifall det dyker upp nya situationer du inte är nöjd med, prata gärna med staffs då och försök lösa situationer istället för att uttrycka sig illa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka